אם ובת לא היו מרוצות מהטיפול. אז הן ניפצו מחשב על ראש הרופאה‎

תקיפה חמורה בחדר המיון של איכלוב: שתי נשים ניפצו מחשב על ראש רופאה בכירה במחלקה, היכו אותה באגרופים והפילו אותה לרצפה • שוטר קהילתי המוצב בחדר המיון ומאבטחים השתלטו על השתיים והזעיקו את המשטרה
חיים טוויל
ו' אב התשע"ח / 18.07.2018 17:25

תקרית חמורה בבית החולים איכילוב בתל אביב: אם ובת תקפו אחר הצהריים (רביעי) רופאה שטיפלה באחת מהן, בגלל שלא היו מרוצות מהטיפול.

על פי החשד, החשודות הפילו את הרופאה, היכו אותה באגרופים, שרטו אותה והעיפו מחשב על ראשה.

שוטר קהילתי המוצב בבית החולים דרך קבע, השתלט על השתיים הסיוע מאבטחים והזעיק את המשטרה שעצרה אותן לחקירה בחשד לתקיפת עובד ציבור וגרימת חבלות.

מבית החולים איכילוב נמסר: “רופאה בכירה הותקפה בחדר מיון על ידי שתי נשים שניפצו מחשב על ראשה, הפילו אותה לרצפה, הכו אותה באגרופים ושרטו אותה עד שצוות חדר המיון והאבטחה הצליחו להשתלט עליהן. ברגע זה מגישה הרופאה תלונה במשטרה והנשים התוקפות נעצרו. הנהלת המרכז הרפואי מביעה זעזוע עמוק מחומרת המקרה ומהמשך גילויי האלימות הבלתי נסבלים במערכת הבריאות”.

מהמשטרה נמסר: “סמוך לשעה 1540 ארעה תקיפה של רופאה בחדר המיון בביה”ח איכילוב, ככל הנראה על רקע אי שביעות רצון מהטיפול שניתן לסבתא שהגיעה למיון לקבלת טיפול רפואי. השוטר הקהילתי שהגיב תוך זמן קצר, עצר את שתי התוקפות, תושבות מרכז הארץ, וכעת השתיים בדרכן לחקירה בתחנת המשטרה.

“אנו רואים בחומרה כל ניסיון פגיעה ברופאים ו/או בסגל בית חולים ונפעל על מנת למצות את הדין עם התוקפים”, אומרים במשטרה.

ד”ר קרין הלר, הרופאה שהותקפה, שחזרה את הרגעים הקשים שחוותה.

האירוע החל כאשר לחדר המיון הגיעה קשישה מלווה בבנות משפחתה שסיפרו על מצוקתה. “במהלך שהותה של המטופלת במיון התלוננה המשפחה שהלשון של המטופלת נפוחה. באתי ובדקתי אותה והתרשמתי שאכן הלשון נפוחה ונתתי טיפול בהתאם והמשפחה הודתה לי.

“במקביל טיפלתי בחולים אחרים במיון ובחולה נוספת ששכבה באותו החדר. כשפניתי לטפל בחולה הנוספת ששכבה בחדר, פנתה אליי המשפחה בהיסטריה ואמרה שהמוניטור מצפצף”.

ד”ר הלר מתארת כיצד המשיכה בטיפול ובמעקב אחרי המטופלת הקשישה.

ואז, במהלך בדיקת המטופלת, כשהתיישבה מול המחשב, היא הותקפה. “בת המשפחה של המטופלת ניגשה אליי והחלה להכות אותי בראשי ובפניי. כשהתרוממתי, היא המשיכה להכות אותי בכתפי ובזרועי וחתכה אותי עם הציפורניים שלה. זזתי אחורה והייתי בהלם וכמובן שלא הגבתי”.

נרופאה סיכמה: “זאת תגובה של משפחה של חולה שהייתה בחדר מיון וקיבלה טיפול אדיב”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות