נאוה בוקר העירה ליעל כהן-פארן על הלבוש. ומה קרה במליאה? מהומה

ח"כ יעל כהן פארן אמרה בתגובה: "נאוה, התבלבלת. דוכן יו"ר הכנסת זו לא קופה ראשית ב H&M" • ח"כ מיכל רוזין ממרצ: "חוצפה. עוד ניסיון עלוב למשטור גופה של האישה" • סמוטריץ׳: "לא כל דבר קשור לנשים וגברים. קוד לבוש מכובד הוא עניין של גברים ונשים כאחד"
אבי כץ
ה' אב התשע"ח / 16.07.2018 21:15

סגנית יו״ר הכנסת ח״כ נאוה בוקר העירה הערב (שני), בעת  שניהלה את הדיון במליאה לח״כ יעל כהן פארן מהמחנה הציוני על כך שעלתה לנאום מעל הדוכן כאשר היא לבושה בחולצה ללא שרוולים.

כהן-פארן זעמה על בוקר ובמליאה התפתחה מהומה.

מאוחר יותר אמרה כהן פארן: ״ח”כ נאוה בוקר התבלבלה וחשבה שדוכן יו”ר הכנסת זו קופה ראשית ב-H&M. היא מצאה לנכון להשליט משטרת צניעות ולהעיר לי שהשמלה שלי אינה מכבדת וחשופה.

״גברת בוקר, אין לך זכות להעביר דקטטורת סטייל וצניעות. זכותי להתלבש בכל צורה שבה אבחר. ועוד דבר – גם חברות כנסת יכולות להופיע בשמלות. תתקדמי”.

ח״כ מיכל רוזין ממרצ זעמה: ״חוצפה. עוד ניסיון עלוב למשטור גופה של האישה. באיזה זכות היא מעירה לחברת כנסת אחרת על אופי לבושה”.

מי שיצא להגנת בוקר היה ח״כ בצלאל סמוטריץ׳: “מיכל זה פטאתי. לא כל דבר קשור לנשים וגברים. קוד לבוש מכובד הוא עניין של גברים ונשים כאחד והוא לא קשור ל׳משטור גופה של האשה׳. הוא קשור לכבוד הכנסת והציבור. בוודאי כשההערה באה מפיה של אשה… מניח שאם הייתי עולה לדוכן עם גופיה גם לי היו מעירים וזה לא היה קשור ל׳משטור גופו של הגבר׳”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נאווה בוקר העירה לחברת כנסת יעל כהן
    17/07/2018 17:42
    א.א.חיפה
  1. נאווה אמרה ליעל על הופעתה בכנסת לדעתי היא צדקה.הידיים חשופות לר אסטתי לא יפה. נראה נורא .חא מכובד. לא ממקום חושםני,דתיממש לא. היר רישה מבוגרת הידיים שלה מגטשמות בגלל גילה .שמתבגריים השרירים הם רופפים כך נראה.מבייש.