סמוטריץ: הח”כים החרדים הולכים אחרי חוק הלאום כמו צאן לטבח

הח"כ מהבית היהודי תוהה מדוע המפלגות החרדיות, שאינן מתלהבות מחוק הלאום, תומכות בו ללא סייג • "למרבה הפלא. אף אחד מהם לא הלך להתייעץ עם רבותיו לפני ההחלטה לתמוך. הייתי מצפה שיתייעצו, בגלל שזה חוק יסוד ויש בו המון תקנות שיבוא בית משפט וייתן פרשנויות מעוותות"
אריה ריבקינד
ד' אב התשע"ח / 16.07.2018 10:29

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ’ תוהה מדוע המפלגות החרדיות, שאינן מתלהבות מחוק הלאום, תומכות בו ללא סייג.

“שוחחתי עם הבכירים ביותר במפלגות החרדיות, והם הולכים אחרי חוק הלאום כצאן לטבח. למרבה הפלא. אף אחד מהם לא הלך להתייעץ עם רבותיו לפני ההחלטה לתמוך בחוק”, אמר סמוטריץ’ בראיון ב’קול ברמה’.

הוא הוסיף: “הייתי מצפה שהחרדים יתייעצו, בגלל שזה חוק יסוד ויש בו המון תקנות שיבוא בית משפט וייתן פרשנויות מעוותות לחוק הזה – כולל לשאלות הלאום ומיהו יהודי”.

סמוטריץ  סיפר כי הוא מתקשה לתמוך בחוק אחרי התיקונים.

“אני מאוד מתלבט. רציתי את החוק הזה בגלל סעיף 7ב המפורסם שנתן לו משמעות מעשית. ברגע שהסעיף הזה סורס לחלוטין מתוכן, חוק שכל כולו הצהרתי הוא מיותר. במקביל אני פותח כאן סיכון גדול לפרשנות של בית המשפט שייכנס ויפרשן חוק יסוד נוסף”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    השלטון הולך ליפול?
    16/07/2018 11:51
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. ממש חייבים עצרת תפלה והתעוררות!!!!!! לבטל “הגזרה” אנו עומדים בפני גזירה שבה שופטים רשעים {ציונים} רוצים לעקור את כל התורה כולה מהיהודים החרדים. ומועצת גדו”י קבעה שחוק גיוס השמד והזימה הוא רע לבריות ורע לשמים, לכן לנו אסור להתפשר כלל וכלל. וכמו התבטא הצדיק הגאון הרב יאשיהו פינטו שליט”א במהלך שיעורו שנשא בפריז, ואמר כי לאחרונה יש רעידות האדמה בארץ ישראל היא מסמנת לנו כי “דברים גדולים עומדים להשתנות. מישהו גדול עומד למות. והשלטון הולך ליפול” עכ”ל. והשלטון הולך ליפול, והשלטון הולך ליפול, והשלטון הולך ליפול, אמן אמן ואמן. – בקרוב בקרוב בקרוב ממש!!!