בגלל נשים: בריכה טבעית של מעיין עין איתמר ליד ירושלים רוקנה ממים

גברים שנהגו להגיע למעיין עין איתמר לשם טבילה במקווה התגדו להגעת נשים למקום • אלא שבשבועות האחרונים החלה מחאה של נשים • התוצאה: אלמונים רוקנו היום את מאגר המים
יוני גרין
א' אב התשע"ח / 12.07.2018 22:12
עין חניה, בריכות

מעיין עין איתמר הממוקם בסמוך לירושלים, עומד בעין סערה בעקבות ההתנגדות של גברים דתיים המגיעים אליו – לרחצה של נשים במקום.

לפי דיווח בחדשות עשר, היום (חמישי) רוקן המעיין לחלוטין על ידי אלמונים.

זאת, לאחר שהושמעו איומים חוזרים ונשנים לעשות כן.

צעירים דתיים משתמשים במעיינות בירושלים עין איתמר וליפתא כמקווה טהרה בימי שישי, ולא מאפשרים גישה של נשים.

לפי הדיווח בחדשות עשר, כאשר נשים מגיעות למעיין, הן נתקלות בקללות, איומים וצעקות.

לפני שלושה שבועות החלה מחאת נשים, שהחלו להגיע בהמוניהן למעיינות עין איתמר וליפתא כדי לרחוץ, כשבמקביל הן נהגו להזמין משטרה למקום.

במקום התרחשו עימותים בין הגברים לבין הנשים, אך המשטרה מנעה עימות גדול יותר.

 

הדפס כתבה

9 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    פרימיטיבים
    12/07/2018 23:59
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. שטניים

  2. כל הכבוד! סוף סוף הנשים נגד הדרה
    13/07/2018 00:36
    גודי
  3. מי שלא טוב לו שישאר בבית.
    נמאס ממכם.

  4. קבלו תיקון לכותרת שלכם: בגלל גברים
    13/07/2018 02:49
    .
  5. לגברים אין שום בעלות על המעיינות האלה. אנחנו גרים ממש מעל מעיין ליפתא, בשבילנו זה ממש "החצר האחורית", כמה דקות של צעידה ואנחנו שם. תמיד היה מקום בילוי נחמד בעבורינו עם הילדים, עד שהגיעו אנשים שחושבים שהטבע שייך רק להם.
    יש אנשים נחמדים. קרה שבא אלינו אבא וביקש בעדינות "אין לנו הרבה זמן להיות כאן ואנחנו לא רוצים להכנס כשיש בנות במים" (אנחנו נכנסות בביגוד מלא) וכמובן הוצאתי את הבנות תוך שניה כדי שגם הם יהנו.
    אבל כשבנים היו אלימים כלפינו – הם קיבלו אלימות בחזרה. אז תרשמו לפניכם: זה לא בגלל נשים, זה בגלל גברים שחושבים שהעולם שייך להם.

  6. בגלל נשים?!
    13/07/2018 03:10
    כותרת הזויה...
  7. בגלל נשים רוקנה הבריכה או בגלל אנשים שרוקנו את הבריכה?
    כל יצור ואחריותו שלו עליו.

  8. לא מדוייק
    13/07/2018 10:08
    שרה
  9. כשהגעתי עם חבר שלי לעין איתמר בשישי אחד, הטובלים הקבועים היו שם. אלה ששנים מנקים מידי שבוע את המעיין עם ציוד מיוחד ומטפחים את המקום. לא היתה כל התנגדות שאשב שם איתם, ניהלנו שיחה והיתה אוירה מכבדת ונעימה. כשרציתי להיכנס למים עם בגד ים הם הלכו לצד וכיבדו זאת, וכשהם ביקשו לטבול לחצי דקה ממש התרחקתי קצת כדי שירגישו בנוח. למה לעשות עניין מכלום? למה להכעיס דוקא? ברור שתמיד יש קיצונים הזויים שלא יודעים איך להתנהל אבל זה לא אומר שצריך להרוס בגלל זה את מנהג הטבילה בימי שישי לציבור שלם. לא יפה וסתם מפיץ שנאה. עצוב.

  10. אני חושב שאתם מתבלבלים
    13/07/2018 10:16
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  11. הוצאת שם רע גמורה.. כל ליל שישי מוציאים את כל המים מהבריכה בשביל שאנשים יוכלו להגיע לטבול עם מים נקיים.

  12. מי שתיה לבע"ח באזור.
    14/07/2018 10:27
    רוני
  13. ייבשו מקור מים, מה יהיה עם החיות ששתו מהמעיין ?????

  14. בריכה טיבעית.
    14/07/2018 10:28
    מיכל
  15. באיזה זכות מנקזים מקור מים…..

  16. כותרת חצופה
    15/07/2018 14:29
    ציפורה
  17. בגלל נשים? מה הקשר??
    אולי בגלל חולי נפש, פורעי חוק, סוטים וחצופים?