הסתיים הזיהוי: אחד הנערים התנגד בצורה משמעותית לחוטפיו

הבוקר הסתיים ההליך הרשמי, המשפטי וההלכתי, של הזיהוי הסופי של שלושת הנערים החטופים • הזיהוי התאפשר באמצעות דגימות DNA וצילומי שיניים • גורמים שהיו מעורבים בזיהוי: אחד הנערים התנגד בצורה משמעותית לחוטפיו
שי וייספיש
ג' תמוז התשע"ד / 01.07.2014 10:04

הבוקר (שלישי) הסתיים ההליך הרשמי, המשפטי וההלכתי, של הזיהוי  הסופי של שלושת הנערים החטופים נפתלי פרנקל, אייל יפרח וגלעד שעאר הי”ד, שגופותיהם נמצאו אתמול ליד חלחול.

לפי אתר וואלה, אחד הנערים התנגד בצורה משמעותית לחוטפיו – כך אומרים גורמים שהיו מעורבים בהליך זיהוי גופות החטופים, בהתבסס על ממצאי גופתו של אותו נער.

הגופות נמצאו אתמול בשעות אחר הצהריים, בעקבות זיהוי של סייר שהשתתף בחיפושים שניהל צה”ל בשבועיים האחרונים באותו אזור.

זמן קצר לאחר מציאת הגופות היה ברור שמדובר בגופות שלושת הנערים, אולם הליך הזיהוי הרשמי נמשך עד היום בבוקר, ומהמכון לרפואה משפטית באבו כביר נמסר כי הגופות זוהו באופן ודאי.

הלויותיהם של שלשת הנערים הנרצחים מתקיימות רק לאחר בדיקה נוספת של רופאי המכון, שניסו לקבוע בוודאות מתי נרצחו השלושה ומה הייתה סיבת המוות.

אמש, סמוך לשעה 18:00, הגיעה אל המכון המשפטי הידיעה כי נמצאו שלוש הגופות של הנערים. הצוות, המיומן כל כך במקרים קשים כאלה, נערך לקבלתן.

מתי נרצחו?

לאחר הבדיקות בשטח, התקבלו הגופות במכון בסביבות השעה 21:30, והבדיקות לזיהויים הוודאי החל מיד והסתיים לפנות בוקר  – 12  שעות לאחר שנמצאו.

הזיהוי התאפשר באמצעות דגימות DNA וצילומי שיניים, ונערך בפיקוחו של ד”ר חן קוגל מנהל המכון, כאשר גם רבני זק”א מלווים את ההליך.

כעת עמלים במכון על איסוף כמה שיותר פרטים שישפכו אור על נסיבות מותם של הנערים. מדובר בבדיקה חיצונית בלבד ולא בנתיחה לאחר המוות.

השאלות עליהם מנסים עדיין רופאי המכון לענות הן: מתי נהרגו השלושה? האם היה הדבר בסמוך למועד חטיפתם? כמו כן נבדקת סיבת המוות המדויקת.

בתום ההליך, יקבלו המשפחות הכואבות עדכון ותשובות לשאלות הללו ואז ייצאו לדרך לוות את השלושה בדרכם האחרונה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לא להגיע למי שמבזה אותנו ומצא לנכון לתת להספיד לפירון לפיד ונתניהו
    01/07/2014 15:19
    יעקב
  1. מקווה שלא ניראה תמונות חרדים מלבד באלעד