טרגדיה בצפת: דרס בטעות את בתו לאחר שרצה לעברו

פעוטה בת שנתיים ממשפחה חרדית נפצעה באורח אנוש מפגיעת רכבו של אביה בעיר העתיקה של צפת • עדי ראייה: האב, שלא ראה כי הבת יצאה אליו, דרס אותה בטעות • "עברה החייאה והובהלה דחוף לחדר ניתוח בבי"ח 'זיו', במצב קשה מאוד. הרופאים נלחמים על חייה"
חיים טוויל
כ"ו תמוז התשע"ח / 09.07.2018 10:59

פעוטה בת שנתיים ממשפחה חרדית, נפגעה הבוקר (שני) מרכב ברחוב האר’י בעיר העתיקה בצפת – ונפצעה באורח אנוש, אחרי שרצה לעברו של אביה בעת שיצא לעבודה.

על פי עדי ראייה שהיו במקום, האב, שלא ראה כי הבת יצאה אליו, דרס אותה בטעות עם רכבו.

מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף גליל, בסיוע צוות אמבולנס של איחוד הצלה, העניקו לה טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה.

הפעוטה פונתה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים זיו, כשהיא סובלת מחבלות ופציעות בראשה ובפלג גופה העליון.

תן מירב חובש ביחידת האופנועים של איחוד הצלה סיפר: “בסיוע צוות אמבולנס של איחוד הצלה הענקנו טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה לפעוטה כבת שנתיים שנפצעה באורח קשה. לאחר מכן הפעוטה פונתה באמבולנס איחוד הצלה לעבר ניידת טיפול נמרץ שהעבירה אותה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים זיו כשהיא סובלת מחבלות ופציעות קשות בראשה ובפלג גופה העליון”.

מבית החולים זיו נמסר: לחדר המיון במרכז הרפואי זיו בצפת הובאה על ידי מד”א, בת שנתיים, שנפגעה מרכב נוסע ברחוב האר’י בצפת.

“טופלה בחדר טראומה על ידי צוות רפואי מורחב, עם פגיעה רב מערכתית, דימום פנימי קשה ואיבוד הכרה ונשימה. עברה החייאה והובהלה דחוף לחדר הניתוח, במצב קשה מאוד, כאשר הרופאים נלחמים על חייה”.

מהמשטרה נמסר: במוקד 100 התקבלה הודעה לפיה פעוטה בת שנתיים פונתה לבית החולים, לאחר שנפגעה מרכב פרטי.

בוחני תאונות פתחו בחקירה, איתרו זירה ברחוב הארי בצפת, ומפרטים ראשונים של החקירה עולה כי ככל הנראה אביה של הפעוטה פגע בה.

על פי גורמי רפואה מצבה של הפעוטה התדרדר והיא מוגדרת במצב אנוש.

החקירה בעיצומה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות