ליברמן: ‘חצית את הקווים האדומים’ • ראש השב”כ: ‘אני לא עובד אצלך’

שר הביטחון תקף בצעקות את ראש השב"כ בפני עובדי לשכת ראש הממשלה, לאחר שגילה כי עקף אותו ודרש לאשר כ-100 מקרי איחוד משפחות של ערביי ישראל ופלסטינים מעזה • ליברמן צעק: "לא יהיה מקרה אחד של איחוד משפחות, אפילו לא רבע מקרה. רוצים להתאחד? שיתאחדו בעזה"
אריה ריבקינד
כ"א תמוז התשע"ח / 04.07.2018 20:35

מתקפה של שר הביטחון על ראש השב”כ במהדורה המרכזית של ‘החדשות’ נחשפה הערב (רביעי) שיחה קשה מאוד בין השר אביגדור ליברמן לראש השב”כ נדב ארגמן – שגלשה לצעקות רמות.

על פי הדיווח, השיחה התקיימה היום ב’אקווריום’ – החדר הסגור והשקוף בלשכת ראש הממשלה, כשהעוברים והשבים, ביניהם אנשי מערכת הביטחון, רואים את הנעשה.

הרקע לשיחה הקשה היה גילוי של ליברמן כי ארגמן שלח, מאחורי גבו, מכתב למתאם פעולות הממשלה בשטחים, בו הציג דרישה לאשר כ-100 מקרים של איחוד משפחות של ערביי ישראל ופלסטינים, בעיקר מרצועת עזה.

ליברמן פנה לארגמן, כך לפי הדיווח, ואמר לו מול כל הנוכחים בכניסה ללשכה: “חצית את כל הקווים האדומים. אתה לא יכול לפנות למתאם פעולות הממשלה בשטחים ישירות בלי לעדכן אותי ובלי לדבר איתי. זה כמו שאני אתקשר לראש אגף המבצעים שלך ואנחה אותו לצאת למבצע. זה לא מקובל וזה לא יהיה”.

ראש השב”כ שהיה המום מהדברים, לא הספיק להשיב – וליברמן המשיך בצעקות: “כל עוד אני שר הביטחון, לא יהיה מקרה אחד של איחוד משפחות, אפילו לא רבע מקרה. רוצים להתאחד? שיתאחדו בעזה. איחוד משפחות זה מימוש זכות השיבה. אני לא מוכן לשמוע מזה”.

תגובתו של ארגמן לדברים הייתה: “אני לא עובד אצלך, אני לא כפוף אליך”.

בלשכת שר הביטחון סרבו להגיב ל’החדשות’.

מהשב”כ נמסר בתגובה ל’הדשות’: “השב”כ הוא גוף ממלכתי שעוסק בשמירה על ביטחון המדינה ופועל על פי הנחיית הדרג המדיני”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות