חכם שלום: “מה זה השטויות האלו? אם בגללם ש”ס תרד, מסכנים” • צפו

נשיא מועצת חכמי התורה, חכם שלום כהן, במתקפה חריפה נגד יוזמי העצרת שארגנו רבנים ספרדים: מי מתיר להם לפלג את עם ישראל? הם עתידים לתת את הדין למעלה בשמים!" • "אין דבר שהרב דרעי עושה שאני לא יודע. כל מה שעושה הוא על פי דעתי
יוסף גרינבוים
י"ט תמוז התשע"ח / 02.07.2018 20:09

נשיא מועצת חכמי התורה של ש”ס, חכם שלום כהן, יצא הערב (שני) במתקפה חריפה נגד העצרת שאורגנה הערב בבית העלמין בסנהדריה, נגד חוק הגיוס.

במהלך דברים שנשא בפני משתתפי כינוס הרבנים הספרדים העולמי המתקיים בכותל המערבי, כשלצידו חבר ‘המועצת’ הגר”ש בעדני: “הרבה צועקים, כמו היום שהלכו להפגנות הללו. מה זה השטויות האלו? מי מתיר להם לפלג את עם ישראל? אם בגללם ש”ס תרד, מסכנים, הם עתידים לתת את הדין למעלה בשמים!”

הוא הוסיף: “הקב”ה זיכה אותנו שתנועת ש”ס תמיד עשתה רק איך שמדריכים אותה. אני מקנא ברב דרעי. ממש מקנא בו. הוא חכם גדול אבל מעולם לא עשה בלי להתייעץ ובלי שיורו לו איך לעשות. לא כולם ככה. אשריו ואשרי חלקו”.

הגר”ש כהן הדגיש: “אין דבר שהרב דרעי עושה שאני לא יודע. כל מה שעושה הוא על פי דעתי. מה אני ומה חיי. הקב”ה הטיל עלי את העול הזה של ש”ס מיסודו של מרן רבי עובדיה. איך אתה בא ומפלג וגורם לפירוד?”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות