גבאי ומלחמתו בחרדים: לפיד בעד? מלבין השחיתות של ליברמן • צפו

יו"ר המחנה הציוני, אבי גבאי, בפנייה אחרונה ליו"ר יש עתיד בניסיון לשכנע אותו לשנות את עמדתו בנושא חוק הגיוס לקראת ההצבעה מחר: "ברית עם ליברמן? לשם אתם לוקחים את הקולות של המחנה שלנו?" • מסית: "אף חרדי שלא מתגייס היום לא יתגייס מחר, אלא אם כן יתחשק לו 6,000 שקל בחודש"
אריה ריבקינד
י"ח תמוז התשע"ח / 01.07.2018 14:53

אבי גבאי ממשיך להילחם בחרדים: יו”ר המחנה הציוני פרסם בצהריים (ראשון) סרטון בו הוא קורא לחברי הכנסת של ‘יש עתיד” ולעומד בראשם, יאיר לפיד, להצביע נגד חוק הגיוס.

“בואו נדבר על פוליטיקה צבועה. פוליטיקה שבה לפיד מלבין את השחיתות של ליברמן – וליברמן מכשיר פוליטית את לפיד אצל החרדים”, פתח גבאי.

לדבריו, “מחר יביאו נתניהו וליברמן חוק שכאילו יקדם גיוס חרדים. הכל בכאילו. אף חרדי שלא מתגייס היום לא יתגייס מחר, אלא אם כן יתחשק לו לקבל 6,000 שקל בחודש. פי 4 מחייל גולני. הכל פוליטיקה צינית, ובתמיכת ‘יש עתיד’ כדי לשמר לנתניהו את הממשלה”.

גבאי הוסיף: “קרה ללפיד משהו, זה לא אותו חוק. יאיר באמת. אתה יודע, אני יודע וכולם יודעים, שאין בחוק הזה שוויון בנטל, ולא היה בחוק שלכם שוויון בנטל”.

“אני קורא לכם חבריי ביש עתיד, ברית עם ליברמן? לשם אתם לוקחים את הקולות של המחנה שלנו? אל תהיו בלון החמצן של ממשלת נתניהו-ליברמן. תצביעו נגד החוק שלא נותן לחיילים שלנו את מה שמגיע להם. נגד חוק שקובע שמי שמשרת שלוש שנים ומסכן את חייו יום-יום זכאי לתנאים כמו מי שלא משרת”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות