ביקור חולים: הגר”מ מאזוז הגיע לבקר את הגר”ש בעדני במיטת חוליו

ראש ישיבת 'כיסא רחמים' ומנהיגה הרוחני של תנועת 'יחד', הגיע ביום רביעי לבקר אצל חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס הגאון רבי שמעון בעדני - שאושפז ב'מעיני הישועה' • היום שוחרר מבית החולים לביתו
יוסף גרינבוים
ט"ז תמוז התשע"ח / 29.06.2018 01:13

הגאון רבי מאיר מאזוז, ראש ישיבת ‘כיסא רחמים’ ומנהיגה הרוחני של תנועת ‘יחד’, הגיע ביום רביעי לבקר את חבר מועצת חכמי התורה של ש”ס הגאון רבי שמעון בעדני, שאושפז ביום שני בבוקר בבית החולים ‘מעייני הישועה’.

הגר”ש בעדני, בן ה-90, שחש ביום שני שלא בטוב, פונה לבית החולים, שם עבר סדרת בדיקות, בסיומן הוחלט לאשפזו למספר ימים – להמשך השגחה בבית החולים.

היום בצהרים שוחרר חבר ‘המועצת’ לביתו.

למרות חולשתו ואישפוזו, ביום שלישי הגיע הגר”ש להשתתף ממיטת חוליו בחנוכת מקווה טהרה בעיר לוד. “הרב בעדני הגיע במסירות נפש מבית החולים”, אמרו מקורביו.

לפני מספר חודשים, בפרויקט מיוחד לרגל הוצאת גליון ה-100 של ‘בית נאמן’, המסכם את שיעורו השבועי של הגר”מ מאזוז – בירך הגר”ש בעדני: “קודם כל, מי אני שאני אברך, אבל באמת רוצה לברך את הגאון הרב מאזוז שליט”א, שב”ה בנה ישיבה נפלאה עם דרך של לימוד מיוחדת של חכמי הספרדים. ברוך ה’ גם זה צריך לדעת, גם זה צריך ללמוד. אמנם זה לא הדרך המקובלת בישיבות, אבל זו דרך נפלאה שעליה תמיד רבותינו בנו את ההלכות ואת ענייני התורה הקדושה”.

הגר”ש בעדני הוסיף: “כאב לי בזמנו לשמוע דברים לא הגונים שנאמרו כנגדו, אז מחיתי, בודאי עשיתי את תפקידי, ומחיתי על כבודו. צריך להיזהר בכבודו של תלמיד חכם חשוב, ה’ יעזור שיהיה בריא לאורך ימים ושנות חיים, שימשיך להרביץ תורה ויעמוד על משמר התורה והיראה ועל דרך התורה הקדושה של עם ישראל”.

מהמשך אמר חבר המועצת: “אנחנו קצת בחלוקי דעות בדברים מסויימים, אבל זה לא אומר כלום. תמיד היה בעם ישראל, בין חכמי ישראל, חילוקי דעות, וצריך למצוא את הדרך איך לגשר עליהם. ה’ יעזור, עוד לא זכינו להגיע למצב הזה, של המברך את עמו ישראל בשלום, כך שיהיה ממש באחדות גמורה בכל הדברים, אבל אני מקוה שדוקא דרך התורה, רק זה מה שיכול לתת לנו את הכח להתאחד באיחוד גמור, על ידי התורה הקדושה שהיא צריכה להדריך אותנו ולתת לנו את האור, באיזה דרך צריך ללכת.

“אני באמת מברך אתכם. ה’ יעזור שתמשיכו לעמוד על המשמר, ה’ יעזור שיצא רק קידוש השם על ידיכם.. וגם כבוד הרב שליט”א שיהיה בריא ויאריך ימים, שיעמוד על המשמר, ואני מקוה שתמיד נמצא את הדרך איך להסתדר ביחד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות