“שמעתי שכמה ריקים ופוחזים מנסים בכל כוחם לבזותכם”

הגר"ח קנייבסקי שיגר מכתב תמיכה מיוחד לח"כ משה גפני, העומד במוקד מתקפות מצד אנשי 'הפלג הירושלמי', בגלל חוק הגיוס החדש • במכתב, עליו צירף את חתימתו הגרי"ג אדלשטיין ומופנה גם ל"רעיו נציגי דגל התורה" - נאמר: "הנני בזה לחזק את ידיכם, חזקו ואמצו ואל תחושו לשום דבר"
יוסף גרינבוים
ט"ז תמוז התשע"ח / 29.06.2018 00:21

בעקבות גל ההתקפות וניסיונות הפגיעה של אנשי ‘הפלג הירושלמי’ ביו”ר תנועת ‘דגל התורה’, ח״כ משה גפני, על רקע חוק הגיוס החדש, שיגר אליו הגר״ח קנייבסקי מכתב חיזוק מיוחד, בו נאמר כי הוא “ורעיו נציגי דגל התורה” פועלים על פי הוראותיהם של גדולי ישראל.

הגרי”ג אדלשטיין, ראש ישיבת פוניבז’, צירף את חתימתו אל המכתב.

במכתב נאמר:

“לידידנו שלוחא דרחמנא ושלוחי דרבנן הרב ר’ משה גפני ורעיו נציגי דגל התורה שליט”א

הנני בזה לחזק ידיכם בפעילותכם בכל עניני הדת ועתה באתי בדבר קיום בני הישיבות ואברכי הכוללים ומניעת גיוסם לצבא וכו’ אשר אתם פועלים עשרות שנים על פי הוראתם הברורה והצרופה של שלושה גדולי ועמודי העולם זללה”ה.

ושמעתי שכמה ריקים ופוחזים אשר כל מטרתם הוא לרופף ולמוטט ח”ו את מעמדם של הת”ח ובני התורה, ולא יראו ולא פחדו וכו’ ומנסים בכל כוחם לבזותכם בכל מיני דרכים שהם נגד התורה השם ירחם.

לכן הנני בזה לחזק את ידיכם חזקו ואמצו ואל תחושו לשום דבר וכבר הובטח לכם מחז”ל ירושלמי סוף פאה כדון איכא אגר טב.

ותזכו אתם וביתכם לאריכות ימים ושנים טובות”.

הגב חיים קנייבסקי, מכתב תמיכה, משה גפני

כפי שדווח בחרדים 10, קצין הכנסת יוסף גריף הורה השבוע לתגבר את האבטחה סביב חברי הכנסת משה גפני ואורי מקלב, בעקבות איומים שקיבלו על חייהם.

בתחילת השבוע קיים גריף פגישה בכנסת עם שני הח”כים מדגל התורה, ובמהלכה דיווח להם על מידע המעלה חשש לפגיעה פיזית בהם.

לפי המידע, שני החכים מ’דגל’ מאוימים מצד קיצוניים  חרדים, על רקע חוק הגיוס החדש.

הפגנה נגד גפני, הפלג הירושלמי

הפגנה מול ביתו של גפני. צילום: Yehuda Haim/Flash90

חלק מהצעדים שננקטו על ידי אבטחת הכנסת: הצבת מצלמות בפריסה רחבה מחוץ לבתיהם, הצטיידות בלחצן מצוקה וסיורים תדירים של ניידות משטרה ושל כוחות סמויים ליד בתיהם – בבני ברק וירושלים.

בשבועות האחרונים התקיימו מתחת לביתו של גפני בבני ברק הפגנות של ‘הפלג הירושלמי’, בהם קראו המפגינים קריאות “רוצח” ו”בוגד” ונשאו שלטים מסיתים.

ביום שישי הותקף ח”כ מקלב מילולית בשכונת גאולה בירושלים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות