לבני מציבה אולטימטום? גבאי: “לא מתרגש. מקווה שגנץ ישתלב אצלנו”

היו"ר שנלחם על מקומו במחנה הציוני: "מקווה שגנץ ייכנס לפוליטיקה. חסרים בפוליטיקה אנשים עם ניסיון כמו שלו" • "אני שמח לשמוע אנחנו מתחזקים בסקרים אך אלו רק סקרים"
חרדים 10
י"ג תמוז התשע"ח / 26.06.2018 14:23

יו”ר המחנה הציוני אבי גבאי התייחס בתוכניתה של אילה חסון ב־103fm לאיומים של ח”כ ציפי לבני, הדורשת  להחליף את בוז’י הרצוג.

גבאי בוחן את האפשרות לכהן כיו”ר האופוזיציה בעצמו, למרות שאינו חבר כנסת: “אני צריך להיות יו”ר האופוזיציה, אך אקבל את ההחלטה שתאפשר לנו אופוזיציה גדולה ולוחמנית. אני לא מתרגש מאמירות – כי הציבור לנגד עיני. אעשה מה שנכון כדי לפתור את הבעיות של הציבור.

“הדבר הטבעי ביותר הוא שיו”ר המפלגה יהיה גם יו”ר האופוזיציה, אך מכיוון שאני לא חבר כנסת זה יותר מורכב ואנחנו עובדים לפתור את הסוגיה הזו. ב-1 לאוגוסט הרצוג יעזוב, עד אז נקבל את ההחלטה, אעשה את הדבר הנכון למען עם ישראל”.

גבאי מקווה מאוד שהרמטכ”ל לשעבר, בני גנץ, יחבור אליו למפלגה: “חסרים בפוליטיקה אנשים עם ניסיון כמו שלו. אנחנו נפגשים מידי פעם וגם אחרים פוגשים אותו באופן טבעי. מהפגישות עמו אני יכול לומר שהתרשמתי שהציבור ועם ישראל חשובים לו מאוד. אני מאוד מקווה שגנץ ישתלב בסופו של דבר איתנו”.

כשנשאל אם גנץ יסכים שגבאי יכהן בראש במפלגת ‘העבודה’ – השיב: “יש שיחות שצריכות להישאר דיסקרטיות”.

על העלייה בסקרים אמר: “אני שמח לשמוע אנחנו מתחזקים בסקרים אך אלו רק סקרים. אין ספק שהפער בינינו ללפיד הוא קטן ואני מעריך שנעקוף גם את לפיד ובסופו של דבר גם את נתניהו. נתניהו אמר שהוא מר ביטחון ומר כלכלה אך הצעירים כיום לא יכולים לקנות דירה ולא נפתרה בעיית הביטחון. הציבור הישראלי חכם וביום הבחירות יישאל את עצמו מי מסוגל לפתור את הבעיות הללו – אני בטוח שהוא ייבחר בנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות