עזריה: החרדים משתנים הרבה יותר משחשבנו, אשה יכולה להיבחר בי-ם

חברת הכנסת שהכריזה על מועמדותה לראשות עיריית ירושלים, אמרה לאילה חסון ב-103FM כי התלבטה המון לפני שקיבלה את ההחלטה: "בבחירות האחרונות לעיר טענו שהחרדים הם אלו שיקבעו את התוצאות בעוד שהמועמד שהם הריצו נכשל כשלון חריף וניר ברקת ניצח וכרת בריתות עם הציבור החרדי"
חרדים 10
י"ב תמוז התשע"ח / 25.06.2018 13:56

חברת הכנסת רחל עזריה מכולנו הכריזה אתמול כי תתמודד על ראשות עיריית ירושלים.

האם ייתכן שאישה תנהל לראשונה את העיר? רחל סבורה שכן.  “נכנסתי לפוליטיקה בשביל העיר ירושלים. בעיר הזו קורים תהליכים מדהימים ואני מודה לשר כחלון על ההתנסות הפוליטית שקיבלתי אך בסופו של דבר הלב שלי נמצא בעיר הזאת”, אמרה בשיחה עם אילה חסון ב-103FM. “הבנתי שיש הזדמנות ורצון בירושלים לגורמים מאחדים וככל שהעמקתי בנושא הבנתי שאני צריכה לחזור לעיר”.

על הטענה שהחרדים הם אלו שמכריעים את הבחירות לראשות העיר אמרה: “אני חושבת שיש לתת יותר קרדיט לחברה הישראלית. התלבטתי המון לפני שקיבלתי את ההחלטה וביצעתי בדיקות. מסתבר שהציבור החרדי משתנה הרבה יותר משחשבנו. בבחירות האחרונות לעיר טענו שהחרדים הם אלו שיקבעו את התוצאות בעוד שהמועמד שהם הריצו נכשל כשלון חריף וניר ברקת ניצח וכרת בריתות עם הציבור החרדי”.

אילה חסון התייחסה לדבריה: “החרדים לא יוכלו לכרות איתך בריתות. גם בתוך החרדים קיים פיצול אך מבחינת תפיסת העולם הקפואה שלהם גבר צריך לעמוד בראש”.

כשח”כ עזריה ציינה את עלייתה של מרים פיירברג לראשות עיריית נתניה, אילה חסון מיהרה לציין: “נתניה אינה עיר חרדית, נתניה היא חילונית מאוד ומרים היא ראשת עיר חזקה מאוד”.

כשנשאלה מה הכי חשוב לשנות בעיר ירושלים השיבה: “לדעתי הדבר הראשון שצריך לשנות זה את התכנון העירוני, אין לנו כבר שטחים שניתן לבנות בהם ואנחנו צריכים לחשוב על פינוי-בינוי והתחדשות עירונית. זה בדיוק מה שעשיתי בכנסת בוועדת הרפורמות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הרפורמית הזאת חיה באשליה
    25/06/2018 20:48
    מירי
  1. אף חרדי לא יצביע בשבילה (גם אם היא היתה גבר)