גבאי צייץ נגד השבת – ואז הגיע לנחם את הרב אדלשטיין

יו"ר המחנה הציוני הצטרף לנסיעה מאורגנת של הלוחמים למען תחבורה ציבורית בשבת, העביר שידור חי וצייץ סדרת סיוצים מתריסה - ובמוצ"ש הגיע לבני ברק, כדי לנחם את הגרי"ג אדלשטיין • עיתונאים חרדים: "היה ראוי שאנשי בית הרב יאמרו לו: אדוני, תישאר בבית, אתה לא רצוי"
אריה ריבקינד
ד' תמוז התשע"ח / 16.06.2018 23:34

אבי גבאי נלחם בשבת: יו”ר ‘המחנה הציוני’ השתתף בצהרי יום השבת בנסיעה מאורגנת של תחבורה ציבורית לחוף הים באשקלון, קרא לאשר הפעלת תחבורה בכל רחבי הארץ – והבטיח: “אחד הנושאים המרכזיים שנקדם”.

בסדרת ציוצים שפרסם בחשבון הטוויטר שלו, כתב גבאי: “עכשיו בסמינר של ‘ישראל חופשית’, מדברים על העוולה החברתית הגדולה בישראל – היעדר תחבורה ציבורית בשבת. גם את זה נשנה”.

בהמשך צייץ: “מצטרף כעת למשפחות ולצעירים שממתינים לימבוס בבאר שבע – התארגנות נהדרת לתחבורה ציבורית בשבת, כפי שצריך להיות! היעד: חוף הים באשקלון”.

גבאי אף שידר את הנסיעה בשידור חי בדף הפייסבוק שלו – ובסיום צייץ: “הגענו ליעד: חוף הים של אשקלון, בתחבורה ציבורית, בשבת, כפי שראוי שיהיה בכל מקום בארץ, בחסות המדינה ולא דרך התארגנויות פרטיות של אזרחים. לכל ילד שרוצה לנסוע עם חברים לים, לכל מי שידו אינה משגת לרכב פרטי – מגיעה תחבורה ציבורית איכותית גם בשבת. אחד הנושאים המרכזיים שנקדם”.

אלא שלמרות המאבק הבוטה הזה בשבת קודש, הגיע גבאי לאחר צאת השבת, כשהוא מלווה ביו”ר האופוזיציה בוז’י הרצוג, לניחום אבלים אצל הגר”ג אדלשטיין, ראש ישיבת פוניבז’, היושב ‘שבעה’ על פטירת בנו הרב יוסף אדלשטיין זצ”ל.

אריה ארליך, סגן עורך עיתון ‘משפחה’, צייץ: “שעות ספורות לאחר שצייץ בהתרסה, בעיצומה של השבת, בעד חילול שבת בריש גלי – אבי גבאי לא מתבייש לבוא לניחום אבלים בבית מרן הרב אדלשטיין בבני ברק, תוך תקווה אווילית לזכות יום אחד בתמיכת החרדים”.

לדבריו, “היה ראוי שאנשי בית הרב יאמרו לו: אדוני, תישאר בבית, אתה לא רצוי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות