דובר משרד החוץ הגיב לחשבון פייק בטוויטר של שר החוץ מצפון קוריאה

חשבון פייק בטוויטר המתחזה לרי יונג הו, שר החוץ של צפון קוריאה, יצא נגד ישראל בתגובה אנטישמית: "נתניהו ציוני מסריח מציע מים לאיראן, הוא פושע שקרן" • דובר משרד החוץ הגיב לו
אריה ריבקינד
כ"ח סיון התשע"ח / 11.06.2018 14:14

שר החוץ של צפון קוריאה נגד נתניהו? באתר ‘Times Of Israel’ נחשף, כי בתגובה לסרטון שפרסם אתמול בנימין נתניהו, בו הציע לאיראנים עזרה בהתפלת מים – צייץ פרופיל מזוייף המתחזה לשר החוץ של צפון קוריאה, רי יונג הו, בשפה הקוריאנית הודעה תוקפנית נגד  ראש הממשלה.

“נתניהו ציוני מסריח מציע מים לאיראן, הוא פושע שקרן. בינתיים הוא לא מציע מים לעזה, הוא הורג אותם במקום”, צייץ בעל הפרופיל המזוייף בטוויטר.

הוא הוסיף וצייץ: “אנו מכינים את פסגת טראמפ-קים, אבל אני לא יכול שלא לשים לב שנתניהו מחרחר המלחמה נמצא עוד פעם באירופה ורוצה לבודד את איראן. ישראל פועלת כדי להכשיל את הפסגה. הוא שונא את קוריאה הצפונית”.

דובר משרד החוץ, עמנואל נחשון, לא נשאר חייב והשיב לפרופיל המזוייף בציוץ: “החדשות הטובות הן שאתה עוקב אחרינו בטוויטר ומגיב, החדשות הרעות הן שאתה מעליב אותנו בלי סיבה. ישראל היא מדינה שוחרת שלום שמגינה על עצמה ממשטר איראני ברוטלי ומלא שנאה שרוצה להשמיד אותנו”.

הרקע לציוץ הוא סרטון שפרסם אתמול נתניהו, ובו הציע לסייע לאיראן בפתרון בעיית המים הקשה המעיקה עליה, מפגש הפסגה הצפוי להתקיים לפנות בוקר מחר בין שליט צפון קוריאה קים ג’ונג און לנשיא ארה”ב דונלד טראמפ.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות