לפיד תוקף את ראש הממשלה: יש שני נתניהו ואחד עסוק בפוסטים

יו"ר מפלגת 'יש עתיד' תוקף את ראש הממשלה ומרמז כי גורמים עתירי כסף מממנים כנגדו קמפיין אישי • לפיד הזים את טענות ערוץ 10 ואמר על הסקרים: יש שתי אלטרנטיבות שלטוניות זה או אני או נתניהו, זה יהיה המרוץ עד הסוף"
אליעזר היון
כ"ז סיון התשע"ח / 10.06.2018 20:44

יו”ר יש עתיד תוקף את ראש הממשלה ומרמז כי הקמפיין המתנהל כנגדו וכנגד ‘יש עתיד’ ממומן על ידי מפלגת השלטון.

“יש שני נתניהו, אחד שעושה מהלך גדול בשביל להוציא את האירנים מסוריה ואני נותן לו רוח גבית, והבעיה היא שאותו נתניהו יושב בלילות וכותב פוסטים בפייסבוק נגד אזרחים ישראלים ומפרק ומפצל את המדינה הזו”, אמר בריאיון לחדשות הערוץ השני.

הוא ביקש להציג את אחד השקרים שהוצגו עליו כאילו הוא שוהה חלק גדול מן השנה בחו”ל: “אתה יודע כמה זמן הייתי בחו”ל השנה, ארבעה ימי עבודה, ארבעה ימים במשך כל השנה האחרונה”.

לפיד התייחס גם למשבר בעזה, האשים את החמאס ואת אזרחי עזה שבחרו בו. הוא הדגיש כי המשבר בעזה עלול לפגוע גם בישראל: “בכל יום זורמים 110 מיליון ליטר ביוב לאשקלון, זו לא מחשבה נעימה שהמפגע הזה מגיע אלינו”.

לשאלת המראיין במה הוא שונה מראש הממשלה נתניהו אם הוא מסכים עמו בסוגיות מרכזיות כמו העברת השגרירות, וביטול הסכם הגרעין אמר יו”ר ‘יש עתיד’ כי במקומות שהממשלה צודקת הוא יתמוך: “אף פעם לא חשבתי שתפקידה של אופוזיציה הוא לומר לא על כל החלטה של הממשלה”.

לפיד ציין כי הוא לא מתרשם מהפרסומים על סקרים המנבאים מספר נציגים נמוך: “זו תקופה של תנועות חזקות, תלך כמה חודשים אחורה ואני הובלתי על נתניהו, כמה חודשים קדימה ואני מקווה שאוביל עליו”, אמר והוסיף כי “מה שעולה זה שיש שתי אלטרנטיבות שלטוניות זה או אני או נתניהו, זה יהיה המרוץ עד הסוף”.

במהלך הראיון הזים לפיד את טענת ערוץ 10 כאילו בחר שלא להתראיין בשל סקר אותו התעתדו להציג:  “אתה מציג פה סקר, האם התניתי או הצגתי בפניך איזו שהיא דרישה מן הסוג הזה”?

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות