כתב אישום נגד שני נערים שתקפו את העסקן בנימין וולקן בבני ברק

המשטרה גיבשה תשתית ראייתית נגד שני נערים החשודים בתקיפה של בני וולקן, מחסידי באבוב ופעיל במאבק במסיון וכתות - ליד אולם אירועים בב"ב בו התקיימה חתונה • החשודים, נערים תושבי מרכז הארץ, נעצרו ונחקרו: קשרו עצמם לאירוע • המשטרה מבקשת מעצר עד לתום ההליכים
חיים טוויל
כ' סיון התשע"ח / 03.06.2018 10:53

חקירת המשטרה הובילה תוך מספר ימים לגיבוש תשתית ראייתית נגד שני נערים החשודים בתקיפה משותפת של העסקן בנימין וולקן – חסיד באבוב, פעיל במאבק במסיון וכתות – בליל שישי שעבר בני ברק.

היום (ראשון) צפויה יחידת התביעות להגיש נגד החשודים כתב אישום במעצר.

החקירה נפתחה לאחר שהתקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה כי אדם הותקף ונפצע ליד אולם אירועים, בו נערכה באותה שעה חתונה של שתי חסידויות זעירות, ופונה במצב קל לבית החולים מעיני הישועה בבני ברק.

החשודים נמלטו מהזירה עם הגעת ניידת משטרה.

בעקבות זאת, מחלק הנוער החל בביצוע פעילות חקירתית מורכבת, תוך שימוש באמצעים גלויים וסמויים, ותוך מספר ימים אותרו שני חשודים במעשה ונעצרו.

החשודים, נערים תושבי מרכז הארץ, נעצרו ונחקרו בתחנת דן. בחקירתם קשרו עצמם לאירוע.

מעצרם הוארך מעת לעת בבית משפט השלום לנוער בת”א והיום עם סיום איסוף חומר הראיות, צפויה יחידת התביעות להגיש כתב אישום בעניינם ובקשה למעצרם עד לתום ההליכים.

מהמשטרה נמסר: “חקירה נחושה ומאומצת היא שהובילה לאיתור זהותם ולמעצרם של החשודים בתקיפה שנמלטו מהמקום . משטרת ישראל תמשיך במאבקה הנחוש נגד עבריינים שבמעשיהם יפרו את הסדר הציבורי ויפגעו בבטחונם של תושבים ותפעל למיצוי הדין עימם”.

כפי שדווח בחרדים 10 ביום שישי שבר, וולקן הוכה, לדבריו, באגרופים וחפץ חד.

הוא פונה כשהוא זב דם באמצעות אמבולנס לבית החולים ‘מעייני הישועה’, שם עבר בדיקות וטיפול. הוא שוחרר באמצע הלילה למנוחה ומעקב.

“לא הייתי ממארגני החתונה”, סיפר וולקן בשיחה עם חרדים 10. “חזרתי שעתיים קודם מארה”ב, שם השתתפתי בחתונת חצר באבוב. עברתי שם במקום הנכון, בזמן הלא נכון. אחד המלצרים זרק לי משהו על השטריימל. הסתובבתי לשאול אותו: מה זה היה? והוא ענה: אתה רוצה מכות?

“אמרתי: יהיה מכות יהיה משטרה. ואז הוא נתן לי אגרוף ואבדתי את ההכרה. המשקפיים הלכו. הם היו 40-50 על אחד. הוא  לקח משהו חד – סכין או אבן, והכניס לי בראש. הם עשו בי לינץ’. יצאתי משם בנס. כל הגוף כואב מחתכים ומכות יבשות. הלך השטריימל, הלכו הבגדים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות