נתניהו ושרה עונים בסרטון: “שקרים שנמשכים כבר יותר מ-20 שנה I צפו

לאחר הפירסום ב'הארץ' כי ניסתה לתקוף פיזית את מנכ"ל משרד ראש הממשלה, שרה נתניהו מגיבה בסרטון: "אין מילים לתאר את את ההזיה של השקרים האלה. פשוט מראה כמה שזה כל כך קטנוני, הזוי וקטן" • ראש הממשלה: "מייחל שהתקשורת תגיד פעם אחת מילה אמתית על רעייתי"
אריה ריבקינד
י"ח סיון התשע"ח / 31.05.2018 21:10

ראש הממשלה ורעייתו פרסמו הערב (חמישי) סרטון שצולם לאחר שיצאו מניחום אבלים בבית לוחם ‘דובדבן’ סמ”ר רונן לוברסקי הי”ד, ובו תגובתם על הפירסום בעיתון ‘הארץ’, לפיו שרה נתניהו ניסתה לתקוף במשרד ראש הממשלה בצורה פיזית את מנכ”ל המשרד אלי גרונר.

“אין לי מילים לתאר את ההזיה של השקרים האלה שנמשכים כבר למעלה מ-20 שנה”, אמרה שרה נתניהו. “שקרים מגמתיים כל כך, כל כך מרושעים עליי, על ידי התקשורת הישראלית. פשוט מראה כמה שזה כל כך קטנוני, הזוי וקטן”.

גם ראש הממשלה נתניהו התייחס לדיווח: “אני מייחל שהתקשורת הישראלית תגיד פעם אחת מילה אמתית על רעייתי שרה, כרעייה, כאם, כבת, כמי שעושה כל כך הרבה דברים טובים לציבור בישראל – מחיילים, משפחות שכולות, ועד ניצולי שואה, כנראה שהיום הזה עוד רחוק”.

לפי הדיווח ב’הארץ’ העימות פרץ על רקע מחלוקת על מימון הוצאות הבית הפרטי של משפחת נתניהו בקיסריה. לפי הדיווח ב’הארץ’ שררה בין גרונר לבין שרה נתניהו מחלוקת בנושא מימון הוצאות בית המשפחה בקיסריה מאז נכנס גרונר לתפקידו ב-2015, ונכי תניהו טענה כי גרונר מטפל בעצלתיים בדרישותיה.

גרונר, שהודיע השבוע על פרישתו מהתפקיד, הכחיש את הפרסום. מטעמו של ראש הממשלה נמסר להארץ: “עוד אגדות נוסח סרנה”.

הארץ דווח כי גרונר לא נפגע, וכי בכיר אחר במשרד הפריד בין השניים.

הארץ דיווח עוד כי  לאחר העימות שקל גרונר להתפטר באופן מיידי, אולם ראש הסגל יואב הורוביץ הרגיע אותו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות