שורף התפילין חובש כיפה ומתנצל על כל הפרובוקציות: “סליחה!” I צפו

דניאל עמרם, תלמיד ישיבה חרדית יוקרתית בבני ברק שחזר בשאלה, ועורר פרובוקציות נגד היהדות ברחבי בני ברק, פרסם סרטון בו הוא מתנצל על מעשיו: "ני יודע בוודאות שטעיתי, הדרך שבה נהגתי, המעשים שעשיתי, היו פוגעניים וקשים"
נחמן גור
י"ז סיון התשע"ח / 31.05.2018 11:09

דניאל עמרם, בן 20, תלמיד ישיבה חרדית יוקרתית בבני ברק, שחזר בשאלה בהיות בשיעור ב’, גרם לפני כחצי שנה לזעזוע ברשתות החברתיות, כאשר שרף את זוג התפילין שלו במחאה על “הכפייה הדתית”, כלשונו.

עמרם, שמאז עורר פרובוקציות נוספות ברחבי בני ברק,  כמו מכירת חמץ בפסח, פרסם הבוקר (חמישי) בדף הפייסבוק שלו התנצלות על מעשיו מכל מי שנפגע, כשהוא חובש לראשו כיפה של פלג המשיחיסטים.

“הסירטון שלפניכם הוא הדבר הכי קשה שעשיתי בחיים”, פתח עמרם, “כי כמה שיותר קשה לעשות משהו, פי מליון יותר קשה להגיד טעיתי כשמתברר שכך.

“אז כן! אתם לא טועים.. לא פרצו לי לפייסבוק, זה אני, דניאל עמרם, אותו אחד ששרף תפילין וביזה דברים שקשורים ליהדות. פגעתי באנשים, פגעתי בסמלים שקדושים להם.. ונהגתי באגרסיביות מיותרת.

“וזה לא משנה כרגע מה הרמה הדתית שלי או מה אני חושב על הדת, מה שחשוב הוא שאני יודע בוודאות שטעיתי, הדרך שבה נהגתי, המעשים שעשיתי, היו פוגעניים וקשים, וסירטון גרר סירטון, ומצאתי את עצמי באופוריה של התנהגות מזלזלת ופוגענית כלפיי אנשים שלא מגיע להם את זה.

והנה אני, מבקש סליחה! מתנצל מעומק הלב! על הכל! מי שיבין אותי- תודה! מי שלא, זה גם בסדר.

“ובמילה לאבא ואמא ומשפחתי האהובה, שאני יודע שראו הכל ונפגעו, סליחה!!! אני אוהב אתכם, ומקווה שנוכל לחזור, להתקרב זה אל זה, כי אני מתגעגע, למרות שאמרתי שלא, אני אוהב אתכם ורוצה בקרבתכם”.

• עוד בנושא: סרטון מזעזע: חוזר בשאלה שרף התפילין כ’נקמה’ בחוק המרכולים

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ישראל אף על פי שחטא ישראל הוא
    31/05/2018 13:29
    נ
  1. במקום שבע”ת עומדים אין צדיקים גמורים יכולים לעמוד

  2. יישר כח
    31/05/2018 13:51
    אייל
  3. ישר כח במקום שבעלי תשובה עומדים ההמשך כבר ידוע אין דבר שמשמח יותר את בורא עולם מאשר בן ששב אליו ומודה שטעה תהא תשובתך כפרתך ותזכה לחזור בתשובה שלימה ולהקים משפחה לתפארת אמן