גרונר הודיע לנתניהו: רוצה לסיים את תפקידי כמנכ”ל משרד רה”מ

גרונר יסיים את תפקידו בתום מושב הקיץ של הכנסת • נתניהו הודה לו על שירותו וביקש ממנו להשלים את רפורמת רישוי העסקים במהלך המושב הנוכחי • גרונר החל את תפקידו במשרד ראש הממשלה במאי 2015
אריה ריבקינד
ט"ו סיון התשע"ח / 28.05.2018 22:22

מנכ”ל משרד ראש הממשלה, אלי גרונר, הודיע לראש הממשלה נתניהו על כוונתו לסיים את תפקידו כמנכ”ל המשרד.

גרונר יסיים את תפקידו בתום מושב הקיץ של הכנסת. ראש הממשלה הודה לאלי גרונר על שירותו וביקש ממנו להשלים את רפורמת רישוי העסקים במהלך המושב הנוכחי.

גרונר החל את תפקידו במשרד ראש הממשלה  במאי 2015. לפני כן שימש כציר הכלכלי של ישראל בוושינגטון, ובתפקידים בכירים במגזר העסקי – ביניהם בחברות מקינזי ותנובה.

במסגרת תפקידו, גרונר הוביל את עבודת המטה והמדיניות האסטרטגית המתבצעת במשרד ראש הממשלה במכלול הנושאים הכלכליים, החברתיים והאזרחיים, מטעמו של ראש הממשלה. הוא בצע זאת תוך עבודה מול כלל משרדי הממשלה, הרשות המחוקקת, רשויות מקומיות, וגורמי המפתח במשק.

בין הרפורמות שהוביל גרונר נמנים הורדת עודף הרגולציה ויוקר המחיה, אישור מתווה הגז, הרפורמה ברישוי עסקים, גיבוש ואישור התכניות הלאומיות לבריאות דיגיטלית ותחבורה חכמה, הקמת מערך הסייבר, רפורמה מקיפה באכיפת חוקי התכנון והבניה וחקיקת חוק הנומרטור.

כמו כן, גרונר הוביל הטמעה של שיטות ניהול מתקדמות במגזר הציבורי ובראשן דיווח לציבור על ביצוע של החלטות ממשלה ותכניות עבודה, ופתיחת מאגרי המידע הממשלתיים בפני הציבור.

ראש הממשלה: “אני מודה לאלי גרונר על עבודתו המסורה בקידום נושאים בעלי חשיבות גדולה בתחומי הכלכלה והחברה. הפעולות שהוביל מטעמי, כגון הורדת עודף הרגולציה, חוק הנומרטור וגיבוש מתווה הגז ישפיעו על הציבור ועל הכלכלה הישראלית עוד שנים רבות.”

מנכ”ל משרד ראש הממשלה אלי גרונר: “אני מודה לרה”מ נתניהו על ההזדמנות שנתן לי להוביל מהלכים משמעותיים עבור הכלכלה והחברה בישראל. השלמת הרפורמה ברישוי עסקים היא נקודה טבעית ונכונה עבורי למסור את המושכות לבא אחרי. חכמינו אמרו ‘לא עליך המלאכה לגמור’ ואני מאחל לראש הממשלה ולבא אחרי הרבה הצלחה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות