סמוטריץ צייץ: השוטרים “אפסים” • במשטרה נעלבו וצייצו ציוץ תגובה

חבר הכנסת מהבית היהודי צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי השוטרים "חזקים על מתנחלים" • המשטרה הגיבה בציוץ: צר לנו על התבטאויות כאלה", נמשיך בשליחות "בענייניות, מקצועיות ושוויוניות" • וגם השר גלעד ארדן וח"כ סתיו שפיר זעמו, כמתבקש
אבי כץ
י"ד סיון התשע"ח / 27.05.2018 22:04

המשטרה נגד ח”כ בצלאל סמוטריץ – בטוויטר:  חבר הכנסת מהבית היהודי עורר סערה הערב (ראשון) ברשת החברתית לאחר שכינה שוטרים “אפסים” בשל פעילות אכיפה ביישוב יצהר.

המשטרה הגיבה בציוץ תשובה, וגם השר לביטחון פנים גלעד ארדן, וחברת הכנסת סתיו שפיר מהמחנה הציוני הגיבו תגובות זועמות.

העימות החל כאשר סמוטריץ’ הגיב לציוץ של פעיל הימין אלחנן גרונר, שהתלונן על רדיפת תושבי היישוב יצהר: “כשניידות מפטרלות כל יום בישוב קטן ובודקות ברכבים ברמת קטנוניות של אם יש פח ברכב, זה לא אכיפת תנועה מבורכת אלא אכיפה בריונית ומפלה”.

בתגובה צייץ הח”כ: “מתפלל ליום שלמשטרת ישראל יהיה אומץ לאכוף כך את החוק והריבונות ביישובים הבדואים והערבים בנגב ובגליל. חזקים על מתנחלים. אפסים”.

במשטרה היה מי שלקח ללב את הציוץ – ושם הגיבו בציוץ משלהם:

“צר לנו על התבטאויות מעין אלה של נבחרי ציבור מול שוטרי משטרת ישראל – משרתי ציבור המסכנים חייהם יום יום בשמירה על בטחון הציבור, ומשלמים בגופם ואף בחייהם לא פעם, מתוך שליחות עמוקה”.

במשטרה הוסיפו: “משטרת ישראל, הנוגעת בעצבים החשופים של החברה, תמשיך בשליחותה בענייניות, מקצועיות ושוויוניות”.

בהמשך צייצה סתיו שפיר: “סמוטריץ, ‘אפסים’ תקרא לאנשים כמוך, שיושבים בכנסת ובו זמנית עוברים על החוק, ועוד מעזים לקלל את האנשים ששומרים עליך בזמן שאתה עושה את זה. נוח להתעלם מסמוטריץ’ ואמירותיו ההזויות, אך העובדה ששר החינוך ושרת המשפטים ממשיכים לגבות את האיש המסוכן הזה היא משהו שאסור לאף אזרח שומר חוק לקבל”.

השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, הגיב אף הוא לציוץ של סמוטריץ’ – וכתב: “דווקא לאחר ששוטרי משטרת ישראל מותקפים ברהט בוחר ח״כ סמוטריץ׳ לקלל אותם ולהציג תמונה מעוותת של משטרת ישראל. הביטוי שלך מבייש בצלאל ואני מצפה ממך להתנצל בפני שוטרי משטרת ישראל ומג״ב שמגנים גם עליך בגופם”.

סמוטריץ’ כתב בתגובה: “מצוין גלעד, יצאת ידי חובה. ממלכתי. נאור. ומגבה את המשטרה. אחלה שר לבט”פ (שמח שאתה מנקה את המצפון על העימותים החוזרים ונשנים שלך עם המשטרה על הגב שלי). ואגב, לצערי אני לא מציג תמונה מעוותת אלא את תמונת המציאות ההזויה ביצהר. אתה מוזמן לביקור לראות בעיניים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות