כך החדירו מתנגדי רובינשטיין מודעות נגדו ב’יתד’ ו’המבשר’

מודעה תמימה בעמודים הראשונים של 'יתד נאמן' ו'המבשר' קוראת: "יהודים רחמנים בני רחמנים בקשו רחמים, פרק תהילים אחד ביום... ותיכנסו להגרלה, כרטיס טיסה לליז'נסק" • אבל האם ידעו קברניטי העיתונים מה שומעים מי שמתקשרים למספר הטלפון במודעה?
יונה גרין
ח' סיון התשע"ח / 22.05.2018 13:09

לא תאמינו איזה הברקה מתוחכמת ציפתה הבוקר (שלישי) לקוראי היומון הליטאי ‘יתד נאמן’ וביטאון ‘שלומי אמונים’ – המבשר.

לכאורה, מודעה קטנה ותמימה בעמודים הראשונים של היומונים: “יהודים רחמנים בני רחמנים בקשו רחמים, פרק תהילים אחד ביום…ותיכנסו להגרלה, כרטיס טיסה לליז’נסק”.

השאלה הגדולה היא: האם ידעו קברניטי העיתונים מה שומעים מי שמתקשרים למספר הטלפון  02-3011888?

הנה מה ששמע כתב חרדים 10: “יהודים יקרים שימו לב! חושו ואל תעמדו מנגד! ברגעים אלו ממש ילדי החינוך המיוחד בביתר עילית מתייסרים ונאנקים ואין פוצה פה ומצפצף. אנא! קבלו על עצמכם לומר פרק תהילים אחד בעבורם במשך חודש והיכנסו להגרלה על טיסה לציונו הקדוש של רבי אלימלך מליז’נסק, זכותו תגן עלינו.

“רק פרק תהילים אחד, למען הילדים האומללים המושלכים בבוז ומושפלים על ידי ראש העיר המסרב לשלם את חובות העירייה לטיפול בילדים טהורים אלו.

מאיר רובינשטיין, מודעה

“ילדי ביתר מתחננים ומצפים לתפילותיכם. אנא! בקשו רחמים להצלחתם של הילדים הנאנקים להמיס את ליבו הנוקשה של ראש עיריית ביתר. ויקוים בכם המתפלל על חברו נענה תחילה. להשתתפות בהגרלה הקש 1”.

אם תקישו 1, אגב, תתבקשו להקליד “בקול ברור שם פרטי ושם משפחה”.

מזה תקופה ארוכה מנהלים הורים לילדים בעלי צרכים מיוחדים ב=עיר ביתר מאבק נגד ראש העיר, בטענה כי אינם מקבלים שירותי חינוך המגיעים להם וכי ראש העיר מתעלם מצרכיהם.

מעיריית ביתר עלית טרם התקבלה תגובה.

1

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות