רני רהב תובע את כתב ‘הארץ’ חיים לוינסון • ומה היה בעימות רדיו?

איש יחסי הציבור רני רהב תובע 100 אלף שקלים מכתב 'הארץ' שכינה אותו בחשבון הטוויטר שלו: "חזיר חניה" • היום השניים התעמתו בתכניתו של אילה חסון ברדיו 103FM: "הבן אדם הזה כולו שקר"
אבי כץ
א' סיון התשע"ח / 15.05.2018 15:05

הסכסוך בין העיתונאי ליחצ”ן-העל: כתב ‘הארץ’ חיים לוינסון, פרסם בחשבון הטוויטר תמונה המתעדת, לדבריו, את רכבו של איש יחסי הציבור וקונסול הכבוד של איי מרשל, רני רהב, חונה באזור אסור לחניה, וכינה אותו: “חזיר חניה”.

בתגובה תבע רהב את לוינסון בסכום של 100 אלף שקל, וטען כי מדובר בעלילה שפלה, חמורה וקשה שגרמה לרהב ומשרדו נזק תדמיתי חמור בהיקף חסר תקדים. לדבריו, לוינסון פרסם את התמונה למרות שהובהר לו מראש שמדובר בטענה כוזבת וכי הרכב לא שלו.

יציון כי בין השניים ישנו סכסוך מתמשך.

בראיון שהעניק לתוכניתה של אילה חסון ב-103FM, התייחס לוינסון להאשמות נגדו וסיפר: “אתמול קרה לי קטע מאוד מוזר, התקשרו אליי בבוקר מזר-פור-יו וביקשו לשלוח לי פרחים. מי שמכיר אותי יודע שאף פעם לא שולחים לי פרחים, אני לא משיק תוכניות או חבר של יחצנים מדושנים כמו רני רהב.

“כששאלתי ממי המשלוח סירבו לומר לי והשיחה נותקה. החלטתי להתקשר לחברה ולברר בכל זאת ממי הזר שעתיד להגיע אליי, והתברר שאני כלל לא צפוי לקבל משלוח. תהיתי מי יכול לעשות תעלול שכזה, וכעבור שעה גיליתי שהוגשה נגדי תביעה”, תיאר לוינסון.

לוינסון הוסיף וסיפר כי רהב, המשמש כקונסול כבוד של איי מרשל, כינה אותו “חולה נפש”.

רני רהב, שהעדיף שלא להתעמת עם לוינסון בשידור, הגיב לטענתו של לוינסון: “ראשית אני מודה לעיתונאי חיים לוינסון שב-48 השעות האחרונות מקדם את ‘זר פור יו’ בכל אתרי הרדיו והחדשות, שהיא אחת מ-170 הלקוחות שלנו. אני בוודאי לא צלצלתי לאיש, אין לי קשר איתו ואין לי מושג אם מישהו צלצל אליו.

”חשוב להדגיש שכתבתי את צמד המילים ‘חולה נפש’ בהודעה פרטית ללוינסון, בתגובה להודעה שהוא שלח אליי. אני מאחל לו שיתרום לחברה הישראלית מעט ממה שאני תרמתי”.

כשנשאל האם אכן חנה במקום בו תועד הרכב השיב: “נראה לך? האאודי שפורסמה בציוץ אכן הסיעה אותי לרמת גן ואף החזירה אותי למשרד, אך לא מדובר ברכב שלי, באתי עם חבר שיש לו נהג אשר לקח אותי טרמפ והחזיר אותי. אין לי קשר לרכב הזה או לנהג. בזה הסתיים הסיפור”.

לוינסון התייחס לתביעה ואמר: “מכיוון שרני רהב הפנה את הדיון הזה לבית המשפט אני אענה על הדברים הללו בבית המשפט ואני יכול להבטיח לך שיש לי תשובות טובות. רני רהב תוקף בצורה מכוערת ופוגענית ומשתמש בלעג במחלה של אנשים.

”אני מקווה שאנשים יבינו שהאיש הזה, שמתחזה לדואג לחלשים, מדבר בצורה כה חריפה על האנשים הכי חלשים בחברה. זה כואב לי לשמוע זאת וצריך להילחם בדיבור הזה. הוא הגיש מכתב תביעה נגדי ואני אגיש בקרוב את כתב ההגנה. תוכלי לראיין אותי לאחר שאנצח במשפט”.

מנגד רהב מתייחס בביטול ללוינסון: “האדם הזה ששוחח עמך קודם לא קיים מבחינתי. הוא שלח לי הודעת טקסט ואני גם עניתי לו שהדברים לא היו ולא נבראו. ברגע שהוא שלח לי את התמונה השבתי לו שאכן הייתי במקום לפני שבוע ואז הוא בחר לצייץ שאני נמצא באותו רגע במקום וחסמתי את התנועה, זה הכל שקר.

”לא ייאמן איך אדם מעז לכתוב בטוויטר דברי בלע ושקר על אדם אחר סתם כי בא לו. האיש הזה הוא כולו שקר, הוא מנסה להראות שאכפת לו מחולי נפש או בני אדם. אחרי שכתבתי לו, הוא בחר לפרסם את הדברים בכל זאת. לאן הגענו? התביעה שלי כבר הוגשה ואין לי שום עניין לשוחח עמו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות