צפו: כיצד טראמפ הגיב כששמע שהעברת השגרירות תיקח 10 שנים

בנאום שנשא בליל שישי בעצרת באינדיאנה חבט הנשיא, כהרגלו, בערוצי ה'פייק ניוז' ולא שכח להזכיר את הצעד ההיסטורי: "בשבוע הבא אנחנו סוף סוף נפתח את השגרירות האמריקנית בירושלים"
נתן פרל
כ"ח אייר התשע"ח / 13.05.2018 01:49

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ נאם בליל שישי בפני אלפי תומכיו באינדיאנה, והתגאה בהעברת השגרירות האמריקנית לירושלים בשבוע הבא.

“אני לא יודע אם ראיתם מה הולך בחוץ, יש לכם הרבה אנשים בחוץ שרוצים להיכנס אבל הם לא יצליחו, המקום הזה מפוצץ”, פתח טראמפ.

במהלך נאומו סיפר הנשיא על הישגיו הרבנים לטובת האומה האמריקנית. ”ב-12 ביוני בסינגפור אני אפגש עם קיום ג’ונג און – נשיא צפון קוריאה, במטרה להגשים עתיד של שלום וביטחון עבור העולם. היחסים הם טובים”.

טראמפ עקץ את כלי התקשורת שהאשימו כי יגרור את ארצות הברית למלחמה גרעינית, ואמר כי רק מי שמשדר חולשה מקרב את המלחמה. “אתם זוכרים את כולם בפייק ניוז שאמרו ‘הוא יגרור אותנו למלחמה גרעינית. אתם יודעים איך נגררים למלחמה גרעינית ולמלחמות אחרות? חולשה, חולשה”.

הנשיא התגאה בפתיחת השגרירות האמריקנית בירושלים. ”אחרי הבטחות של הרבה ממשלים ונשיאים, שהבטיחו בקמפיין הבחירות ומעולם לא קיימו, בשבוע הבא אנחנו סוף סוף נפתח את השגרירות האמריקנית בירושלים”.

טראמפ סיפר כי לאחר ההכרה בירושלים, שאל את אנשי הבית הלבן כמה זמן ייקח להעביר את השגרירות, והם השיבו לו: “בין חמש לעשר שנים”.

”אז אמרתי להם: אלא אם כן מאריכים לי את הכהונה. משהו שאני לא בטוח שערוצי הפייק ניוז יהיו כל כך מרוצים לגביו. ואתם יודעים שכשאומרים חמש עד עשר שנים זה אומר 15 עד 20 שנה, נכון? אז נפתח את השגרירות בשבוע הבא”, הכריז טראמפ והתגאה כי העברת השגרירות הסתיימה כעבור שלושה חודשים בלבד.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רק טרמפ!!
    13/05/2018 08:13
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. האומר ועושה! סוף-סוף יש נשיא בארה”ב
    שלא פוחד “ממה יגידו” אלא מבצע את מה שצריך.
    קשה מאד לתקן את מה שהאובמה קלקל והפך את ארה”ב לכלבלב פודל,
    אבל טראמפ מצליח לאט-לאט אבל על בטוח לתקן!!
    כל הכבוד לנשיא הזה!!

  2. אוהבים אותך אדוני הנשיא הגדול בעולם, תודה לךךךךךךךךךךךךך
    13/05/2018 15:05
    חיים
  3. ….