נחשף: למוזיקה של מי מאזין מארק צוקרברג? פריד ויוסף משה כהנא

חשבון הספוטיפי - שירות מוזיקה דיגיטלי - של מנכ"ל ומייסד הרשת פייסבוק, הציג בפומבי את "האמנים שהופיעו לאחרונה" - ביניהם נראו אברהם פריד ויוסף משה כהנא
אבי כץ
כ"ג אייר התשע"ח / 08.05.2018 15:04

ממשיך להתחבר לשורשיו היהודיים? מארק צוקרברג, מנכ”ל ומייסד הרשת פייסבוק, מאזין למוסיקה של ענק הזמר החסידי הפופולרי אברהם פריד.

חשבון הספוטיפי – שירות מוזיקה דיגיטלי – של צוקרברג הציג בפומבי את “האמנים שהופיעו לאחרונה”, ביניהם נראו פריד ויוסף משה כהנא.

אברהם פריד, תושב שכונת קראון הייטס, השיק עד היום עשרות אלבומים ובהם שירים שהפכו ללהיטים, ומראשית שנות האלפיים הוא משתף פעולה גם עם יוצרים ישראליים בולטים.

יוסף משה כהנא הוא גראמער המתגורר בקריית בעלזא בירושלים. הוא עומד בראש “לחיים הפקות” המפיקה את מקהלת המבוגרים “לחיים” ומקהלת הילדים “פרחי לחיים”.

כהנא הפיק סדרת אלבומים בשם ‘לחיים טיש’, בהם מבצעים מיטב הזמרים החרדיים שירים חסידיים יהודיים עתיקים, ביניהם שירים של חסידות חב”ד. הסדרה זכתה להצלחה רבה עקב מומחיותו להציג שירים עתיקים בביצוע מוצלח כשל שירים חדשים.

מרק צוקרברג

מסך אינסטגרם של collive

אין זו הפעם הראשונה שמנכ”ל פייסבוק, מארק צורקברג, בן ה-34, מפגין את יהדותו.

בעבר שיתף את הגולשים בתמונות משפחתיות בהן רואים אותו, בין היתר, מחזיק את בתו מקס ליד נרות שבת.

“לערב שבת, הענקנו למקס גביע לקידוש שעבר במשפחה שלנו כמעט 100 שנים”, כתב היהודי העשיר בעולם בעמוד הפייסבוק האישי שלו.

“סבא רבא רבא שלה, מקס, קיבל אותה לאחר שהמשפחה שלנו היגרה לכאן, והיא הועברה מדור לדור במשפחתנו מאז”, כתב צוקרברג – שהוסיף תמונות של חלה לשבת שנאפתה בתנור הביתי.

צוקרברג, שהוא היהודי העשיר בעולם, נחשב מקורב אל הרב צבי הירש זרחי, שליח חב”ד באוניברסיטה היוקרתית הארוורד – בה למד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות