אריה דרעי: סקרים? אני לא מתרגש. אנחנו נקבל לא פחות מ-7 מנדטים

בראיון שהעניק ל'ישראל היום' אמר יו"ר ש"ס: "מה שעשינו בקדנציה האחרונה לא עשינו גם כשהיו לנו 17 מנדטים" • על החקירות: "אני שומע דברים שמתפרסמים, דברים שפוגעים מאוד. גזרתי על עצמי לא לומר שום דבר ואני עומד בזה"
אריה ריבקינד
י"ח אייר התשע"ח / 03.05.2018 12:58

חשש שש”ס לא תחצה את אחוז החסימה? לא אצל השר אריה דרעי.

בראיון שהעניק ל’ישראל היום’, מבהיר שר הפנים כי אינו חושש מהסקרים – המעניקים למפלגה 4-5, וכי הוא משוכנע כי ברגע האמת תקבל המפלגה לא פחות משבעה מנדטים.

“מה שעשינו בקדנציה האחרונה לא עשינו גם כשהיו לנו 17 מנדטים”, אמר – והוסיף: “נקבל לא פחות משבעה מנדטים. אני לא מתרגש מהסקרים, הם מכניסים יותר מוטיבציה לפעילים שמבינים שהם נלחמים על הבית שלהם”.

דרעי הסביר מדוע אינו מדבר בראיונות על החקירות: “אני שומע דברים שמתפרסמים, דברים שפוגעים מאוד. גזרתי על עצמי לא לומר שום דבר ואני עומד בזה. אמרתי לעו”ד, לדובר וגם בישיבת הסיעה ביקשתי מכולם: ‘תשאירו לי את העניין, זה אישי, אני לא צריך עזרה מאף אחד’. לא מכניס את ש”ס ולא אף אחד לזירת מלחמה”.

כחבר קבינט תיאר דרעי את המבצע המודיעיני באיראן כאחד המבצעים המבריקים של המוסד: “השגת החומר, האיכות שלו והאופן שהגיע לארץ מעידים על כך שזה אחד המבצעים הגדולים, היפים והקשים שנעשו במדינת ישראל. למוסד מגיע יישר כוח גדול. זה מבצע שארך הרבה זמן, שמרו על זה בסודיות והצליחו. חשפנו את מעשה ההונאה הגדול ביותר בעולם, איראן הצליחה להונות את כל המעצמות ואת כל סוכנויות המודיעין הגדולות”.

הוא הוסיף: “אנחנו לא רוצים לעשות פעולה צבאית באיראן. אנחנו רוצים הסכם שאומר שלאיראן לא תהיה לעולם אפשרות להגיע לנשק גרעיני צבאי”.

דרעי התייחס לסוגיית המסתננים. “אם הגדר לא היתה קמה, על פי הערכות מקצועיות היינו היום עם יותר ממיליון מסתננים. זו היתה סכנה קיומית גדולה יותר מאיראן. לא היינו יכולים לחיות עם כזו כמות של אנשים. גם כלכלית לא היינו עומדים בזה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות