דגן על השחתת האנדרטה של הזוג הנקין: למה רה”מ והשרים שותקים?

ראש מועצת שומרון פרסם פוסט חריף בפייסבוק, בו תוקף את ראש הממשלה ואת שרי הממשלה על שלא הגיבו כלל על השחתת האנדרטה לזכר הזוג הרב איתם ונעמה הנקין הי"ד:"איפה מנהיגי המדינה? איפה הסופרים ואנשי המצפון שיקימו קול זעקה?"
חיים טוויל
ט"ו אייר התשע"ח / 30.04.2018 19:47

ראש מועצת שומרון יוסי דגן העלה ביום (שני) פוסט חריף בפייסבוק, בו תוקף את ראש הממשלה ואת שרי הממשלה על שלא הגיבו כלל על השחתת האנדרטה לזכר הזוג הרב איתם ונעמה הנקין הי”ד,  שנרצחו לעיני ילדיהם לפני כשנתיים וחצי בפיגוע ירי כשהיו בדרכם מאיתמר לביתם שבבנימין.

בפוסט כותב יוסי דגן: “איפה מנהיגי המדינה? איפה הסופרים ואנשי המצפון שיקימו קול זעקה?”

“הבוקר הושחתה האנדרטה לזכרם של הזוג הנקין הי״ד שנרצחו בצורה ברברית אלימה לעיני ילדיהם, טרור של השחתה וברוטאליות. כשזה מגיע לטרור נגד יהודים שנרצחו והמצבה שלהם הושחתה בשומרון איכשהו זה נראה מקובל הגיוני ועובר לסדר היום.

“היד הארורה שעשתה זאת תיגדע, שורשי ההתיישבות יצמחו, ויפי הנפש עוד יתפכחו ויבינו מי עומד מולנו, מי הם אותם מרצחים שפלים ומי זאת האוכלוסיה התומכת בטרור הערבי, בערב הרצח הנורא של משפחת הנקין חילקו בשכם סוכריות ובקלאוות לאות חגיגה על שפיכת הדם.

אני מצפה מראש הממשלה, משרי הממשלה הזו, מהרמטכ”ל ועד יאיר לפיד, לצאת באמירה ברורה כנגד המעשה הנפשע הזה כפי שהיו מגיבים על כל פשע שנאה אחר ואף מעבר לכך. נמאס לשמוע ולראות שדמנו הפקר. מי שלא מגנה היום, מתיר את המעשים הבאים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות