פתיחת השגרירות בבירה: איוונקה וג’ארד יגיעו • טראמפ: ייתכן שאבוא

במסיבת עיתונאים בבית הלבן עם קנצלרית גרמניה, אמר נשיא ארה"ב כי כי אולי יצטרף למשלחת האמריקנית שתגיע לטקס הפתיחה - שיתקיים בעוד כשבועיים
אריה ריבקינד
י"ד אייר התשע"ח / 28.04.2018 21:46

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ התייחס ביום שישי, במהלך מסיבת עיתונאים משותפת עם קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל בבית הלבן לפתיחת השגרירות האמריקנית בירושלים שצפויה להתקיים ב-14 במאי – כ”ט אייר, ואמר כי ייתכן שיגיע לטקס.

“ייתכן שאבוא לפתיחת השגרירות בירושלים”, אמר טראמפ. “אני מאוד גאה בכך. נשיאים רבים הבטיחו להעביר את השגרירות, ולא עשו זאת”.

טראמפ סיפר עוד: “באו אלי עם הצעה לשגרירות של מיליארד דולר בירושלים, ושמו לפני את המסמכים לחתום. אז לא חתמתי. התקשרתי לשגריר דיוויד פרידמן, הוא שגריר נהדר ועורך דין נהדר. הוא אמר לי: ‘אני יכול לבנות שגרירות ב-150 אלף דולר, יש כבר בניין'”.

עד כה לא התקבלה הודעה רשמית מהבית הלבן לגבי זהות האישים שיגיעו לטקס פתיחת השגרירות בירושלים. לצד זאת, ההערכות הן כי תגיע משלחת גדולה שתכלול מאות אנשים.

עם זאת, בישראל נערכים ישראל נערכים להגעתם של בתו של נשיא ארצות הברית, איוונקה טראמפ, ובעלה ג’ארד קושנר, המשמשים כיועצים בכירים לנשיא, לפתיחת השגרירות בירושלים. כך פורסם במוצ”ש ב’כאן’.

מחר יגיע לישראל שר החוץ החדש של טראמפ, ראש ה-CIA לשעבר פומפאו, שייפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות