ההתכתבות של הנערות לפני הטיול: “אנחנו נמות בשיטפון, אני רצינית”

יום לפני האסון בערבה בו נהרגו 9 צעירים - כתבה אחת מהן לחברותיה: "הכל צהוב, מגעיל ודוחה, אוי ואבוי" • חברתה הגיבה: "לא הגיוני שנלך למקום שהכל שם שטפונות, זה להתגרות בגורל. אנחנו נמות"
חיים טוויל
י"א אייר התשע"ח / 26.04.2018 20:56

אחר שהתבררו ממדי האסון שהתרחש היום (חמישי) בנחל צפית, בו נהרגו 9 נערים ונערות ונערה אחת עדיין נעדרת – נחשפת התכתבות בין תלמידות המכינה הקדם צבאית ”בני ציון” בתל אביב בערב שלפני, במהלכה הזהירו אחת את השנייה מפני הסכנה שטומן מזג האוויר הסוער.

“אני לא מאמינה שאני יוצאת לטיול במזג אוויר כזה”, כתבה אחת התלמידות. “זה ממש מוזר”, כתבה חברה אחרת.

בחדשות 2 פורסמו הודעות שהחליפו ביניהן החברות ונראה כי הן חששו מהיציאה לטיול. “הכול צהוב, אוי ואבוי”, כתבה אחת החברות. “מגעיל צהוב ודוחה”.

חברה נוספת הוסיפה “אני לא מאמינה שאני אשכרה יוצאת לטיול במזג אוויר כזה”, כתבה. “זה לא הגיוני שנלך למקום שהכול שם שיטפונות. זה להתגרות בגורל. אנחנו נמות. אני רצינית”.

חברה שלישית התערבה בשיחה והביעה גם היא את תדהמתה מההחלטה לצאת לטיול: “זה ממש מוזר, כשהוציאו אתכם ככה, סלחו לי”.

בתגובה לדברים כתבה חברה רביעית שהשתתפה בשיחה: “אל תגזימי… אני מניחה שיש להם הגיון וייקחו אתכם בטח למקומות אחרים ותשנו במקום סגור”.

ראש הממשלה נתניהו התייחס הערב לאסון השיטפון: “מדינת ישראל אבלה על החיים הצעירים והמבטיחים שנגדעו באסון הכבד בערבה”, כתב. “אנחנו מחבקים בכאב את המשפחות המתייסרות ביגונן ומתפללים להחלמתם המהירה של הפצועים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות