האסון ברכסים • האחות באה לקחת מהגן את נריה ז”ל וגילתה: הוא איננו

מחקירה ראשונית עולה: האב, ישי טייאר, אמור היה להוריד את בנו בגן, אך שכח - ויצא לכולל בו הוא לומד • רק לאחר כ-5 שעות, כשאחותו בת 12 באה לאסוף את הפעוט מהגן, היא גילתה כי הוא בכלל לא הגיע בבוקר • היא יצרה קשר עם אביה, שגילה את בנו ברכב
חיים טוויל
ט' אייר התשע"ח / 24.04.2018 18:14

אבל ביישוב החרדי רכסים על מותו הטראגי של נריה טייאר ז”ל, הפעוט בן השנתיים שנשכח במשך חמש שעות ברכב של אביו.

מחקירה ראשונית עולה, כי האב, ישי טייאר, אמור היה להוריד את בנו בגן, אך שכח להכניסו לגן – ויצא לכולל בו הוא לומד, כשבנו נותר יושב ברכב.

כאשר הגיעה בתו בת 12 לקראת השעה 13:00 בצהריים לאסוף את נריה מהגן, היא גילתה כי הוא לא הגיע הבוקר. היא מיהרה לעדכן את אביה שפתח בחיפושים ומצא את בנו ללא רוח חיים ברכב הלוהט, לאחר ששהה ברכב המשפחתי כחמש שעות – מהשעה 08:15 עד לאחר השעה 13:00.

הדיווח הראשוני על האירוע התקבל במוקד מד”א בשעה 13:17. חובשים ופרמדיקים הוזעקו לזירה והחלו לטפל בתינוק.

חובש רפואת חירום במד”א חיים אטיה: “כשהגעתי למקום ראיתי בסמוך לרכב את הפעוט מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה, כשהוא חם מאוד למגע. סיפרו לי שהוא שהה מספר שעות ברכב הסגור.

“ביצענו בו פעולות החייאה, אבל הוא היה עם סימני מכת חום ולא סימני חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותו על ידי פאראמדיק של מד”א”.

נפתלי רוטנברג, מנהל סניפי איחוד הצלה בכרמל, אמר: “למרבה הצער נקבע מותו של פעוט כבן שנתיים שלפי דיווחי עוברי אורח שהה ברכב זמן ממושך.

“חשוב להפיק לקחים ממקרה מצער זה ולפקוח עין גם ברכבים חונים. כמו כן לא להשאיר ילדים ופעוטות ללא השגחה בכלי רכב אפילו לא לרגע”.

מהמשטרה נמסר: “לפני זמן קצר התקבל דיווח על פעוט אשר נמצא לבדו ברכב ביישוב רכסים. כוחות רפואה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות