אישום: ערבי מיפו הצטרף לדאע”ש ותכנן פיגוע נגד חיילים ליד ‘הקריה’

ערבי בן 19 מיפו הואשם כי ניהל מגעים עם ארגון הטרור דאע"ש, ואף החל להיערך, על פי הוראתו, לבצע פיגוע נגד חיילים סמוך לבסיס הקריה - באמצעות חגורת-נפץ או באמצעות ירי מרכב נוסע
חיים טוויל
ג' אייר התשע"ח / 18.04.2018 10:29

פרקליטות מחוז ת”א-פלילי הגישה הבוקר (רביעי) כתב אישום לביהמ”ש המחוזי בעיר נגד קאמל אבו עמארה, בן 19 מיפו, בגין מגע עם סוכן חוץ וחברות ופעילות בארגון טרור.

על פי כתב האישום, הנאשם קיים מגע מתמשך עם סוכני חוץ, תומכי וחברי ארגון דעא”ש, והצטרף בעצמו כחבר הארגון באמצעות שליחת סרטון שבועת-אמונים לעומד בראש ארגון הטרור, וכן פעל נמרצות לטובת הארגון ולקידום מטרותיו, תוך ניסיון לגייס תומכים נוספים לארגון.

בבקשת המעצר נכתב: “מעשיו של המשיב, המדברים בעד עצמם, מבססים באופן ברור ומובהק עילת מעצר של מסוכנות לביטחון המדינה ולביטחון הציבור. מסוכנותו של המשיב מתעצמת נוכח העובדה, כי פעל, על-פי הודאתו, הן מתוך הזדהות אידאולוגית עם ערכי ארגון הטרור ומטרותיו והן מתוך תחושת עוינות שפיתח כלפי אזרחי ישראל היהודים”.

עוד נכתב בכתב האישום: “מעשיו של המשיב מוכיחים, כי התכוון להוציא לפועל בעצמו את מטרות ארגון הטרור, מעבר לפעילותו ברשת האינטרנט, הן בכך שהחל להיערך לביצוע ‘נפיר’ – מעבר לשטח פעילות של הארגון והצטרפות ללוחמיו והן בכך שהביע תמיכה והבעת נכונות בפומבי לביצוע פיגוע נגד חיילים בסמוך לבסיס ‘הקריה’ בתל-אביב, באמצעות חגורת-נפץ או באמצעות ירי מרכב נוסע”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות