הפסיכיאטר קבע: אם התינוק שטבע בג’קוזי – “אינה כשירה לעמוד לדין”

חוות הדעת של הפסיכיאטר המחוזי קובעת כי האם שנעצרה לאחר טביעת תינוקה בג'קוזי בבית מלון באשדוד "לא הייתה אחראית למעשיה" • בית המשפט האריך היום את מעצרה בשישה ימים נוספים ושל האב בחמישה ימים
חיים טוויל
כ"ז ניסן התשע"ח / 12.04.2018 11:55

חוות הדעת של הפסיכיאטר המחוזי קובעת כי האם החרדית מירושלים, שנעצרה לאחר שתינוקה בן החודש טבע בג’קוזי בבית המלון באשדוד במהלך חול המועד פסח – “לא הייתה אחראית למעשיה”.

על פי הבדיקה, היא לא תוכל לעמוד לדין.

מעצרה של האם הוארך היום בהסכמה בשישה ימים. היא חשודה בפלילים.

גם מעצרו של אבי התינוק הוארך בחמישה ימים.

כפי שדווח בחרדים 10, מעצרו של אבי התינוק בן החודש שנפטר בבית מלון באשדוד – בנסיבות האסורות לפרסום הוארך ביום שלישי בבית משפט השלום באשקלון בפעם השלישית. האב חשוד בשיבוש הליכי חקירה.

האב היה אמור להשתחרר ביום שלישי למעצר בית בהסכמת המשטרה, אך המשטרה חזרה בה ברגע האחרון מהסיכומים – ובית המשפט נענה לבקשת המשטרה והאריך את מעצר האב עד היום.

התינוק נפטר לאחר שלטענת אמו איבד את ההכרה, כאשר החליק מידיה בג’קוזי בבית המלון.

עם ההתפתחות בחקירת המשטרה, נעצרו שני ההורים.

האב נשלח למעצר בבית המעצר ‘שיקמה’, בעוד אמו של התינוק, שבשבוע שעבר קיימה שיחזור בבית המלון עם צוות החוקרות, נשלחה להליך הסתכלות פסיכיאטרית.

התינוק נקבר ביום חמישי שעבר בירושלים, כאשר קודם לכן בוצעה בו נתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר, לאחר שבית המשפט העליון דחה את עתירת משפחת התינוק נגד הנתיחה.

ההחלטה על הנתיחה גררה הפגנות בוערות בירושלים לפני הנתיחה ובמהלך ההלוויה הסוערת.

בית המשפט הטיל צו איסור פרסום על כל פרטי הפרשה.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מזל טוב
    12/04/2018 13:00
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. גם אני גאה שלא אעמוד בצפירה מי שלא מאמין כך הם אפיקורסים גמורים.
    12/04/2018 16:19
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  2. גם אני גאה שלא אעמוד בצפירה – הרבנים הצדיקים החכמים והאדמורי”ם – לימדו אותי לא לכבד את הרשעים !!! ולעמוד בצפירה אסור בגלל חוקות הגוים… אנחנו החרדים לא נעמוד. המדינה היא מוקצת מחמת מיאוס. חייבים לזכור תמיד שאך ורק השמירה על “כל” התורה ועל “כל” המצוות היא זאת ששומרת על עם ישראל.

    אנחנו מקווים שכל החיילים במדינה יידעו ויזכרו תמיד שרק הקב”ה שומר על עם ישראל!!!! ולא הצבא הכפרני שמשמיד הדעת מעם ישראל. ומי שלא מאמין כך הם אפיקורסים גמורים.