ח”כ פורר על ש”ס, יהדות התורה והמחנה הציוני: “פחדנים יפי נפש”

ח"כ עודד פורר מישראל ביתנו, שמקדם מהלך להדחתה של ח''כ חנין זועבי, תוקף את אבי גבאי, ש"ס ויהדות התורה שמסרבים לקחת חלק ביוזמה • "נראה שגבאי רוצה להשאיר לו פתח אחרי שיעוף ממפלגת העבודה, לנסות את מזלו ברשימה הערבית"
אריה ריבקינד
כ"ו ניסן התשע"ח / 11.04.2018 10:05

המפלגות החרדיות לא יצטרפו ליוזמת ההדחה מהכנסת של ח”כ חנין זועבי מהרשימה המשותפת, אותה מקדמת ישראל ביתנו באמצעות החתמת 70 חברי כנסת – בין השאר בשל העימות האחרון בין המפלגות סביב חוק הגיוס.

ח”כ אורי מקלב אמר בכאן רשת ב’ כי מדובר ב”מהלך פופוליסטי”.

גם יו”ר מפלגת העבודה אבי גבאי הביע התנגדות ליוזמה ברשת ב’: “חנין זועבי מרגיזה, אבל שישראל ביתנו יתעסקו בלנקות את המפלגה שלהם משחיתות שפוגעת בכולנו. בז לדברים שהיא אומרת, אבל מעדיף שאנשים יתעסקו בעצמם ולא באחרים”.

בתגובה מתח עליהם יו”ר סיעת ישראל ביתנו, ח”כ עודד פורר, ביקורת. לדבריו, ש”ס, יהדות התורה והמחנה הציוני טומנים ראש בחול בניגוד לרצון הציבור, ”שמאס בהסתה ובתמיכה בטרור של הגיס החמישי היושב בכנסת ישראל. אנחנו לא נוותר ואני בטוח שכל סרבני החתימה ויפי הנפש שמאמינים שזועבי צריכה לעוף מהכנסת, אבל מפחדים ומעדיפים לעשות חשבונות ישנים, בניגוד מוחלט להגיון הבריא, למצפונם ולרצון הציבור – יחתמו בסופו של דבר”.

ח”כ פורר הגיב גם לאבי גבאי: “אני מציע שמי שפורסם שקנה בכסף את מקומו סביב שולחן הממשלה, ישב במעצר בית בפרשת בזק הקודמת ושברור שלא יצליח לשמור על כיסאו ויודח לפני הבחירות בידי מפלגתו שלו, שישמור על קור רוח, לא יפגין לחץ מיותר ויתעסק בניסיון למנוע את הדחתו”.

הוא הוסיף: ”גבאי שמנסה להתחפש לימין מוכיח שוב שהוא הפך לקו ההגנה החזק ביותר של חנין זועבי ואיימן עודה. נראה שגבאי רוצה להשאיר לו פתח אחרי שיעוף ממפלגת העבודה, לנסות את מזלו ברשימה הערבית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות