לוינסון VS פליישמן: הנקמות הקטנות של תא כתבי השטחים

חוץ מלסקר את המתרחש ביו"ש, בתא כתבי השטחים עושים שמח • או כמו שממליץ עקיבא נוביק מידיעות אחרונות: אל תחמיצו את קרב ההטרלות • פליישמן: "במקום עקיבא, הייתי ישן עם עין אחת פקוחה"
יוני הראל
כ"ט סיון התשע"ד / 27.06.2014 18:36

משעמם לכשט”חים? מסתבר שחוץ מלסקר את המתרחש ביהודה ושומרון ולתעד את החיפושים אחרי שלושת החטופים, בתא כתבי השטחים  עושים שמח.

היום (שישי) בבוקר פורסמה בהפלס, בביטאון סיעת בני תורה, מודעה תמימה למראה, בה נכתב: “מחפש חתן יר”ש לבחורה בת שלושים חוזרת בתשובה יר”ש. ההורים נותנים דירה”. המודעה, כמובן, הפכה לוויראלית והופצה ברשתות החברתיות, בתוספת הערות ציניות.

אלא שרווקים ושדכנים שביקשו לברר על הכלה ולזכות בדירה, התפלאו לגלות כי המספר במודעה שייך ללא אחר מאשר איתמר פליישמן, דוברו הטרי של השר נפתלי בנט, מי שהיה עד לא מזמן כתב השטחים של מעריב.

אז מה באמת קרה שם?

עקיבא נוביק, כתב השטחים של ידיעות אחרונות,  פרסם בדף הפייסבוק שלו סטטוס שמסביר הכל. “אל תחמיצו את קרב ההטרלות בתא כתבי השטחים”, פותח נוביק. “זה התחיל כשעסקן חרדי ידוע ונודניק לא קטן התחיל להציק לי בשיחות טלפון בלתי נגמרות.

“נתתי לו את מספרו של חיים ד. לוינסון, בצירוף הבטחה שמדובר בעיתונאי קשוב וחביב. לוינסון לא התבלבל ומסר לו את מספרו של איתמר פליישמן עם אותה הבטחה”.

פליישמן החליט לא לעבור בשתיקה ויזם הוצאה לפועל של “נקמה א: באמצע השבוע פורסמה באתר יד2 מודעה למסירת חמוס עם מספרו של לוינסון”.

כעת הגיע תורו של לוינסון, כתב השטחים של הארץ, להגיב והוא הפיק את “נקמה ב: הבוקר פורסמה בעיתון החרדי הפלס מודעה שבה פליישמן מבטיח דירה למי שיתחתן עם בתו”.

נוביק מסכם: “נקמה ג: פתוחים להצעות”.

אגב, מסתבר שבניגוד לפליישמן שלא נאלץ לשלם שקל עבור הנקמה, לוינסון נאלץ להשקיע 50 שקלים על פרסום בהפלס של יום שישי, המופץ חינם בירושלים.

• איתמר, הפרסום בהפלס עובד? 

“בסך הכל מדובר בקצת מעשה קונדס בין חברים. היצירתיות שלא עולה כסף ‘שווה’ יותר מזו שעלתה… במקום עקיבא נוביק, הייתי ישן עם עין אחת פקוחה… ואגב, הגיעו שיחות”.

נקמה מספר 1:

הטרדות כתבים

נקמה מספר 2:

 הטרדות כתבים

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חבורת מושחתים
    16/07/2014 11:48
    תושב ג
  1. עוגגים עם וויסקי ובשר בזמן שהשכונה נראית כמו פרבר בעזה.
    אין בית כנסת, אין מקווה, אין ניקיון, גני הילדים רוצים לפתוח בבנייני מגורים, על אפם ועל חמתם של התושבים.
    ממנים את משה איפרגן ל”נציג התושבים”, כשבפועל הוא פועל נגד התושבים לטיוח המחדלים ולהכשרת השטח לקומבינות מלוכלכות.

    מתחרטים שבחרנו בהנהגה המושחתת הזאת.