נוקאאוט? נחשף: נתניהו כבר נאם כראש ממשלה בטקס יובל ה-50

יו"ר הכנסת מתנגד שראש הממשלה ינאם בטקס המשואות בשל "פגיעה בממלכתיות ובמסורת", אבל קטע מארכיון השידור הציבורי ששודר ב'כאן' מראה: נתניהו כבר נאם כראש ממשלה באותו הטקס • רגב: באמת משמח אותי ומכניס את כל הפרשייה הזאת לפרופורציה. מה שנכון לשנת ה-50 נכון גם לשנת ה-70
חרדים 10
י"ח ניסן התשע"ח / 03.04.2018 20:23

מבוכה ללשכתו של יו”ר הכנסת: מקטע ארכיון ששודר היום (שלישי) בתכנית ‘ערב ערב’ עם דב גיל-הר ב’כאן 11′ נחשף כי בנימין נתניהו נאם כבר בעבר בטקס הדלקת המשואות ביום העצמאות, כאשר כיהן כראש ממשלה.

בשבועות האחרונים מנהלים שרת התרבות והספורט, מירי רגב, ויו”ר הכנסת, יולי אדלשטיין, קרב על השאלה האם ראש הממשלה ינאם בטקס הדלקת המשואות ביום העצמאות ה-70 למדינה.

בעוד רגב דורשת כי נתניהו ינאם בטקס, אדלשטיין טוען כי ההחלטה “תפגע בממלכתיות הטקס”, וכי נאום ראש הממשלה באירוע “נוגד מסורת ארוכת שנים”.

ואולם, מקטע ארכיון ששודר היום ב’כאן’ עולה כי נתניהו עצמו כבר נאם כראש ממשלה בטקס הדלקת המשואות ביום העצמאות ה-50 למדינה, שנערך בשנת 1998.

שרת התרבות והספורט, מירי רגב, אמרה בעקבות שידור הסרטון: “באמת משמח אותי ומכניס את כל הפרשייה הזאת לפרופורציה. בוודאי שמה שלא הפריע לדן תיכון, לא צריך להפריע ליו”ר הכנסת הנוכחי”.

היא הוסיפה כי “מקווה שיגיעו גם נשיא המדינה, גם ראש הממשלה וגם יו”ר הכנסת. זה נכון לציבור ולמדינה. מה שנכון לשנת ה-50 נכון גם לשנת ה-70. זה ממלכתי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    זה לא אומר כלום
    04/04/2018 13:21
    משה
  1. נתניהו של היום זה לא נתניהו של 1998, אז הוא עוד היה ממלכתי, היום הוא עסוק בהסתה ופילוג.