יאיר נתניהו חשף בפוסט: זו המצבה שהקימו על קברה של הכלבה קאיה

בנו של ראש הממשלה הציג את המצבה שהוקמה על קבר הכלבה שאומצה על ידי המשפחה • בפוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו כתב: "נזכור ונאהב אותך תמיד, קאיה מתוקה שלנו"
אבי כץ
י"ז ניסן התשע"ח / 02.04.2018 14:33

קצת יותר מחודש לאחר מותה של קאיה, הכלבה של משפחת נתניהו, הציג הבוקר (שני) יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה את המצבה שהוקמה על קברה.

בפוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו, חשף נתניהו הבן את המצבה עליה נכתב: “קאיה הכלבה האהובה שלנו, נזכור אותך תמיד באהבה גדולה, משפחת נתניהו”.

מעל התמונה כתב בנו של ראש הממשלה באנגלית: “נזכור אותך ונאהב תמיד קאיה המתוקה שלנו”.

לאחר מותה של הכלבה המשפחתית, הודיע אחיו, אבנר נתניהו, בעמוד האינסטגרם שלו על מותה של הכלבה וכתב: “תודה על שהיית הכלבה הכי טובה שיכולנו לבקש. 11.4.05-26.2.18”.

גם ראש הממשלה פרסם בדף הפייסבוק שלו הספד, בו נפרד מהכלבה:

“קאיה האהובה שלנו איננה. לפני חודשיים קאיה התמוטטה בעקבות פריצת דיסק בצווארה ששיתקה אותה. היא עברה שני ניתוחים קשים בניסיון לאפשר לה לחזור לעמוד על רגליה. אחרי טיפולי הידרותרפיה וטיפול בתא חמצן שלא צלחו, שלשום באנו כולנו – רעייתי שרה, יאיר ואבנר – להיפרד ממנה.

“כמה אושר ואור היא הביאה לחיינו”, הוסיף נתניהו. “למדנו מקאיה מה זאת נשמה ותודעה של בעלי-חיים. שמחנו להעניק לה בית ומשפחה ובכך להאריך לה בשנים נוספות את חייה, והיא בחזרה העניקה לנו הרבה שמחה. בהזדמנות זו אנו קוראים לכל מי שיכול לאמץ בעלי חיים מבוגרים: תנו להם בית וחיים – ותקבלו מהם כל כך הרבה חום ואהבה”.

ראש הממשלה ציין כי “קאיה הייתה כלבה אלסקית גזעית שבעה דורות. היא נולדה בקיבוץ גבעת ברנר, זכתה בתחרויות יופי רבות וגילתה תבונה ורגישות יוצאות דופן. כל כך קיווינו שהיא תחזור אלינו ותזכה לפחות פעם אחת בחייה לחוות שלג בירושלים. קאיה הייתה חלק ממשפחתנו. כמה גדול צערנו על לכתה מאיתנו. נזכור אותה תמיד”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    משפחת נתניהו
    03/04/2018 16:53
    בורק
  1. רואים שאין לכם דאגות,אוכלים ושותים על חשבון העשירים,והמדינה,אם הייתם
    מתנדבים ותורמים את הכסף של המצבה,למשפחה נזקקת,הייתי מעריך אתכם יותר
    מקווה שבפעם הבאה לא תתבכיינו על התנאים שלכם במטבח