אלון חסן זוכה: “מההתחלה טענתי שאני חף מפשע”

יו"ר ועד העובדים בנמל אשדוד לשעבר צוהל על זיכויו הגורף מכל האישומים שיוחסו לו: "שמח שבית המשפט זיכה אותי מכל האשמה. בית המשפט אמר את הדברים בצורה הכי ברורה" • הפרקליטות על המכה שספגה: "נלמד ההחלטה ונבחן את כל האפשרויות המשפטיות"
חיים טוויל
י"ג ניסן התשע"ח / 29.03.2018 14:13

בית המשפט המחוזי בבאר שבע זיכה הבוקר (חמישי) את אלון חסן, מי שהיה יושב ראש ועד העובדים בנמל אשדוד, במשפט השוחד נגדו.

עשרות תומכים הגיעו אל בית המשפט כדי לקבל את פניו של חסן – והריעו לו.

חסן אמר אחרי ההחלטה: “בית המשפט אמר את הדברים בצורה הכי ברורה – אני עשיתי את העבודה שלי. אני רוצה ללכת הביתה לנוח אחרי הרבה שנים שנאבקתי על החפות שלי. מהיום הראשון טענתי שאני חף מפשע, אני האמנתי בדרך והלכתי איתה עד הסוף. אני שמח שבית המשפט זיכה אותי מכל האשמה”.

פרקליטו  אמר: “מדובר בפסק דין שאפשר לומר שלא היה כדבר הזה בישראל. על נאשם במאות עבירות חמורות נקבע שלא ביצע אף אחת מהן. חמש שנים של עוול לא יתואר”.

בפרקליטות, שספגה מכה יוקרתית קשה במיוחד, אמרו כי כתב האישום הוגש רק לאחר שהיה סיכוי סביר להרשעה: “נלמד את הכרעת הדין ונבדוק אותה. לא נתעלם גם מהביקורת שהושמעה כאן לגבי גורמי חקירה והתנהלות הפרקליטות, נבחן את דרכנו ונחליט לגבי ההמשך”.

חסן, יחד עם מנכ”ל הנמל לשעבר שוקי סגיס, ובן דודו דוד חסן, הואשמו בניהול מערכת של סחיטה באיומים, וניצלו לשם כך את הנמל. על פי האישומים, גרפו השניים עשרות מיליוני שקלים בתוך שלוש שנים בלבד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות