אמסלם: “לא נסכים למשבר גיוס כל חודש. ואם יהיה? אז נלך לבחירות”

יו"ר הקואליציה ח"כ דודי אמסלם טוען כי "היחסים בין נתניהו לאדלשטיין תקינים" - אבל מצדד בנתניהו: "טקס ממלכתי שבו נואם ראש הממשלה זה רק כבוד לטקס" • כחלון תומך באדלשטיין: "לא צריך לשנות את המסורת"
אריה ריבקינד
י"ג ניסן התשע"ח / 29.03.2018 11:44

יו”ר הקואליציה ח”כ דודי אמסלם הבהיר הבוקר (חמישי), בראיון שהעניק לגלי צה”ל, כי ראש הממשלה נתניהו איננו מוכן לחידוש המשבר הקואליציוני סביב חקיקת חוק הגיוס.

“אנחנו לא נסכים שיהיה משבר כל חודש – לא מוכנים למשבר מתמשך”, אמר אמסלם.

כשנשאל “אם יהיה שוב משבר נלך לבחירות?” – השיב: “כן, להבנתי יש אפילו אינטרס לצאת לבחירות”.

במהלך הראיון התייחס אמסלם לדיווחים לפיהם הוא מעוניין להתמודד על ראשות עיריית ירושלים בבחירות המקומיות בנובמבר מטעם הליכוד. “מבחינתי זה פתוח”, ציין אמסלם, “השאלה כאן היא לא אישית, היא ליכודית. זה תפקיד חשוב ברמה הלאומית”.

יו”ר הקואליציה דחה בראיון את הטענות כי רצונו של נתניהו לנאום בטקס הדלקת המשואות הוא ניסיון לנצל את הטקס לצרכים פוליטיים: “ראש הממשלה, כשהוא רוצה להגיד את דברו לאומה – כל כלי התקשורת יעמדו בשורה, הוא רוצה לנאום בהיבט הממלכתי”.

אמסלם דחה את השמועות על משבר ביחסי ראש הממשלה ויו”ר הכנסת: “היחסים בין נתניהו לאדלשטיין תקינים”. עם זאת הוא קבע: “טקס ממלכתי שבו נואם ראש הממשלה זה רק כבוד לטקס”.

לעומתו, שר האוצר משה כחלון, התייחס הבוקר   בראיון לתוכנית קיטל-גילת ברשת ב’, למחלוקת סביב דרישתו של ראש הממשלה לנאום בטקס הדלקת המשואות – והתייצב לצד יו”ר הכנסת, יולי אדלשטיין. “אני בעד לשמור על המסורת. אם במשך 70 שנה רק יו”ר הכנסת נאם, אז לא צריך לשנות את המסורת”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות