גלעד ז”ל בן הארבע ניקה את הרכב לפסח עם אחיו ונשכח בתוכו שעות

מחקירה האירוע עולה: הילד ננעל במכונית אחרי שאחיו שטפו אותה לכבוד החג, נרדם בה ושהה בתוכה שלוש שעות עד שגילו כי הוא נעלם • הוא נטמן הלילה בבית העלמין בעיר
חיים טוויל
י"ג ניסן התשע"ח / 28.03.2018 23:46

הטרגדיה בערב החג בנתיבות: גלעד בונה ז”ל, הילד בן ה-4 שמצא היום (רביעי) את מותו לאחר שננעל ברכב, ניקה קודם לכן עם אחיו את המכונית לקראת החג.

לפי דיווח בוואלה, מחקירת האירוע עולה כי כי ככל הנראה הוא נכנס אל הרכב ונרדם. הוא שהה במכונית כשלוש שעות בטרם נמצא ופונה לבית החולים כשהוא במצב אנוש. למרבה הצער, בבית החולים לא נותר לצוות הרפואי אלא לקבוע את מותו.

רם חדד, שכן וחבר המשפחה, סיפר לוואלה: “הם אנשי חינוך, משפחה למופת, מרובת ילדים ושקטה. אנחנו מתפללים באותו בית כנסת. יש להם המון כבוד, פשטות ואהבת הארץ. הם אנשים צנועים, לא שומעים אותם. הילדים מחונכים לתפארת. זה אסון כבד”.

בן 4 נשכח ברכב • האמא צעקה: ‘תציל אותנו. מה צריך לעשות?’

בת אל סמימי, גם היא חברת המשפחה, סיפרה לוואלה: “גלעד ואחיו ניקו את האוטו. כשהאחים חזרו הביתה, הוא נשאר באוטו, כי הוא אוהב לשחק שם. הוא נעל את עצמו, או שלא ידע לצאת או שנרדם, ואחותו מצאה אותו לאחר מכן. האם היא מחנכת באולפנה ורכזת תרבות תורנית בעיר, והאב גם הוא מורה. זו משפחה טובה, לא להאמין שזה קרה להם”.

שכן אחר סיפר: “לא הייתי פה כשזה קרה. כשיצאתי ראיתי ילדים רצים פה, שוטפים את הרכב, וכשחזרתי ראיתי מה קרה”.

הלוויתו של גלעד ז”ל התקיימה בשעה 23:00. הוא ייטמן בבית העלמין בעיר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בריאות
    29/03/2018 01:45
    חיון מחיים
  1. רק בריאות רק טוב אפשרי למנוע אסון מסוג כזה חבל ועצוב על הילד הקטן ההורים יביאו ילד חדש בשנה הקרובה אפילו יביאו תאומים בשנה הקרובה פסח כשר לעם יקר *