נתניהו בחקירה: “פילבר אמר שנתתי הוראות? קשקוש”. שרה: חפץ מחק המסרונים

חדשות עשר חשף חלק מהגירסאות שמסרו בני הזוג נתניהו בחקירתם בתיק 4000 • נתניהו על מומו פילבר:"לכל אדם יש את יכולת העמידה שלו והוא לא עמד בתנאי המעצר" • שרה על מסרון בינה לאיריס אלוביץ': "זו הייתה סתם התרברבות. אני מבעלי לא יודעת שום דבר"
חיים טוויל
י"ב ניסן התשע"ח / 27.03.2018 22:03

תיק 4000: חלקים מהגרסאות שמסרו ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה בחקירה שהתנהלה אתמול במקביל – נחשפו הערב (שלישי) בחדשות עשר.

לפי הדיווח, נתניהו אמר לחוקריו על שלמה פילבר, מנכ”ל משרד התקשורת לשעבר ועד המדינה בפרשה: “לא עשיתי שום דבר שלא עבר את כל הוועדות המקצועיות במשרד. אם פילבר אמר שאני נתתי לו את ההוראות – אז זה קשקוש מוחלט”.

נתניהו נזהר בחקירה בכבודו של עד המדינה, ואמר: “לכל אדם יש את יכולת העמידה שלו והוא לא עמד בתנאי המעצר. לא רוצה להסביר ולגנות אותו, אבל כל מה שהוא אומר – לא נכון”.

לפי הדיווח, שרה נתניהו הכחישה בפני החוקרים כי מחקה מסרונים ואמרה כי ניר חפץ, יועץ התקשורת לשעבר, הוא זה שמחק אותם.

“בשעה שישבנו עם ניר והוא אמר לי למחוק מסרונים, זה היה בתקופה שיצאו כל מיני ידיעות והקלטות מהבית לתקשורת. הוא גם אמר לי שהנייד שלי נמצא לפעמים אצל פקידות ומי יודע מה יש שם. נתתי לו את הפלאפון והוא מחק מה שרצה”, סיפרה.

כאשר החוקרים הציבו בפניה מסרון בינה לבין איריס אלוביץ’, המקשר בין הסיקור בוואלה להטבות בבזק – היא אמרה: “זו הייתה סתם התרברבות. אני מבעלי לא יודעת שום דבר. היו דברים שנאמרו בחדשות ובינינו בין הנשים. כל מיני קטעי רכילות. זה אותו דבר כמו מה שיאיר אמר לבן של מימון באותה קלות, שלא היה לו מושג על מה הוא מדבר”.

מטעמה של משפחת נתניהו נמסר בתגובה לחדשות עשר: “מדובר בהדלפות מסולפות, שקריות ומגמתיות. עורכי הדין של משפחת נתניהו יגישו תלונה במח”ש על הדלפות מתוך החקירות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות