היא שוטרת. בעלה ‘משוגע’ על ביבי. פלא שהיא דורשת הרחקה ממנה?

שוטרת בכירה, הנמצאת בהליכי גירושין מבעלה, עורך דין ופעיל בליכוד, ביקשה מבית הדין צו שיאסור על שיחות פוליטיות עם בני המשפחה • "אני כבר לא יכולה לשמוע אותו אומר: 'המשטרה שלך מושחתת, ואת מושחתת, וכל מה שמעניין אתכם זה הראש של ביבי'"
יוני גרין
י' ניסן התשע"ח / 26.03.2018 01:01

הליכי גירושין בין שוטרת בכירה ובעלה קיבלו בתקופה האחרונה תפנית שהובילה את האישה לבקש צו הרחקה זמני כנגד בעלה. במקביל, היא דורשת צו שיורה לו להימנע משיחות פוליטיות עם בני המשפחה.

מה קרה? ובכן, לטענתה – לפי הדיווח של יונתן הללי ב’מעריב’, “האובססיה של בעלי לביבי, והרצון שלו לפגוע בי בהיותי שוטרת, הפכו את החיים בבית לבלתי נסבלים”.

הרקע להליך הגירושין בין בני הזוג, שלהם שלושה ילדים, אינו נעוץ בראש הממשלה בנימין נתניהו ובחקירותיו, אלא בסיבות אחרות.

אבל הבעל, עורך דין במקצועו ופעיל מקומי בליכוד, משקיע את עיקר זמנו בפעילות פוליטית ובתמיכה בלתי מסויגת בראש הממשלה. “אני כבר לא יכולה לשמוע את בעלי אומר: ‘המשטרה שלך מושחתת, ואת מושחתת, וכל מה שמעניין אתכם זה הראש של ביבי'”.

האישה, המיוצגת על ידי עורכי הדין גדלי ושרין סולן, טוענת בבקשתה כי בעלה מטיח בה כל העת משפטים כמו: “ביבי צח כשלג, מה שאי אפשר להגיד עליך ועל חבריך במשטרה במיוחד על הקודקודים למעלה”.

לדבריה, “את האמירות האלה אני צריכה לשמוע כל יום, לא פעם אחת אלא כמה פעמים, כשאלה נאמרות בקולי קולות תוך ניסיון להוציא אותי משלוותי”.

עו”ד סולן ביקשה מבית המשפט צו הרחקה נגד הבעל, לפחות לליל הסדר, ובמקביל היא דורשת צו שיורה לו להימנע משיחות פוליטיות, כל עוד הוא מתגורר בדירה המשותפת.

לפי הדיווח במעריב, הדיון במעמד שני הצדדים נקבע לשבוע הקרוב. כמו כן בבית הדין הרבני ביקשו מהבעל שייחדל מהשמצות ויפסיק לפגוע ברעייתו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הכותרת צריכה להיות "שוטרת בכירה התחתנה עם חולה נפש לא מטופל"
    26/03/2018 02:13
    חיים
  1. אנשים כאן התחרפנו לגמרי