אחרי סערה: הרב וולפא קיבל אישור מהמשטרה כי התלונן על גניבת רכבו

אחרי שמכתב התלונה שלו למח"ש עורר לחץ ציבורי, העניקה המשטרה בביתר עלית לרב שלום וולפא אישור כי הגיש תלונה על גניבת רכבו • הסיבה סירוב עד כה: "המשטרה פתחה בחקירה בעקבות חשד שעלה להונאה של חברת הביטוח"
חיים טוויל
ט' ניסן התשע"ח / 25.03.2018 16:50

משטרת ישראל הנפיקה היום (ראשון) לרב שלום דב וולפא, תושב העיר החרדית ביתר עלית, אישור כי התלונן על גניבת רכבו.

כפי שדווח בחרדים 10, הרב וולפא, מחברם של ספרים רבים, שיגר אמש מכתב תלונה למחלקה לחקירות שוטרים נגד סנ”צ יניב אוחנה, קצין חקירות מתחנת המשטרה בביתר עלית – לאחר שלטענתו טפל עליו חשדות שווא, בגין תלונה שהגיש על גניבת רכבו.

הרב וולפא, יהודי בגיל למעלה מ-70 שנה, הסובל ממחלת פרקינסון ונזקק לרכב צמוד, נחשד על ידי הקצין כי עשה קנוניה עם ערבי מחברון ותכנן את גניבת הרכב כדי “לגנוב מחברת הביטוח”.

הרב וולפא התלונן במכתבו כי גם “את אישור התלונה לא הסכימו לתת לי, זאת בטענה שקצין החקירות סנ”צ יניב אוחנה אינו מאשר לתת לי את האישור, כיון שאני נמצא תחת חקירה”.

הוא ציין כי בשל כך, “בינתיים אני משלם 1.500 שקלים לשבוע על השכרת רכב, בעוד שאם היה לי אישור על הגשת התלונה הייתי מקבל מהביטוח רכב חילופי”.

פרסום מכתבו למח”ש יצר לחץ ציבורי ובהתערבות של עו”ד בכיר קיבל הרב את האישור.

ממשטרת ישראל נמסר לחרדים 10 הבוקר: “המשטרה פתחה בחקירה בעקבות חשד שעלה להונאה של חברת הביטוח במקרה זה. החקירה עדיין מתנהלת במשטרה בימים אלו ומטבע הדברים לא נוכל לפרט אודותיה, אולם נציין כי המשטרה תמשיך לחקור את המקרה ביסודיות במטרה להגיע לחקר האמת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הרב וולפא
    25/03/2018 19:35
    מעריץ
  1. אם חקירות נתניהו הם כמו החשד ההזוי והמטורף בהגאון הרב וולפא… אז הכל מובן… משטרת דמיונות….