אמסלם לנתניהו: “התפללתי בקבר בעל התניא שיסתלקו שונאינו” • צפו

יו"ר הקואליציה דודי אמסלם, שפתח את כנס הרמת הכוסית לחג הפסח עם אלפי פעילי הליכוד, סיפר לראש הממשלה על ההשתטחות בציונו של בעל התניא בהאדיטש: "ביקשנו עבורך ועבור רעייתך"
אריה ריבקינד
ז' ניסן התשע"ח / 23.03.2018 01:57

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע אמש (חמישי) לכנס ‘הרמת כוסית’ לחג הפסח בהשתתפות אלפי פעילי הליכוד.

רוב בכירי הליכוד נכחו באירוע, כולל יו”ר הכנסת יולי אדלשטיין, השרים ישראל כץ, יריב לוין, וזאב אלקין, וכמעט כל חברי הכנסת של הסיעה.

יו”ר הקואליציה, ח”כ דוד אמסלם, שנשא דברים, פנה  ישירות אל ראש הממשלה ואמר: “עברנו תקופה לא פשוטה. לפחות אני כיו”ר קואליציה, שלושה חודשים לא פשוטים.  שנתיים אתה קם בוקר וערב עם הכפשות עליך ועל אשתך שתחיה והילדים. דבר חסר תקדים וגם לא הוגן. אני תמיד עובד עם הנשמה וההגינות. אני מרגיש שמשהו לא טוב קורה לנו בשנתיים האחרונות בהיבט הזה.

“אני מדבר תמיד מהבטן ואני רוצה לאחל לך חג חירות אמיתי, שיהיה הכל שקט. שכל הגלגלים ינועו רגיל.שתוכל ממש לנוח כמו כל הורה בישראל עם רעייתך וילדיך, לנוח ממש מהכל”.

אמסלם, שחזר מביקור שקיים באוקראינה, שם השתטח בין היתר על ציונו של בעל התניא בעיר האדיטש – אמר לנתניהו: “הייתי עכשיו באוקראינה והשתטחתי על קברי צדיקים. ביקשנו שם בקבר של האדמו”ר בעל התניא בהאדיטש עבורך ועבור רעייתך שיסתלקו כל שונאינו וחורשי  רעתנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות