ראש אמ”ן הפורש מאיים: אני לא מציע לבדוק אותנו‎

ראש אמ"ן הרצי לוי שיגר מסר מאיים לאויבים: "אני מציע לכל מי שחושב לאתגר אותנו, בפרט לקראת החגים הקרובים, לשקול היטב את מעשיו" ‎• אמר במפגש עם ראשי המודיעין לדורותיהם: "אין יום בחייו של ראש אגף המודיעין שדומה לקודמו - בחדר הזה קובצו יחד כמעט 13 אלף ימים"
חיים טוויל
ד' ניסן התשע"ח / 20.03.2018 19:37

על רקע המתיחות הביטחונית: ראש אמ”ן אלוף הרצי לוי שיגר אמש אזהרה ואמר: “אנחנו בימים מתוחים, אנחנו רואים מתיחות ומציעים ואומרים לכל מי שחושב לאתגר אותנו בתקופת החגים הזה לשקול את מעשיו ולקחת בחשבון את היכולות שלנו”.

את הדברים אמר האלוף,  שיעביר בשבוע הבא את הפיקוד על אגף המודיעין לידי אלוף תמיר הימן, בערב ראשי אגף המודיעין לדורותיהם.

בכנס, שהתקיים בסימן יום העצמאות השבעים למדינת ישראל, השתתפו האלוף תמיר הימן, בכירי אגף המודיעין וראשי האגף בעבר: סגן ראש המטה הכללי, אלוף אביב כוכבי, הרמטכ”לים לשעבר, אהוד ברק ומשה (בוגי) יעלון, והאלופים (בדימוס) שלמה גזית, יהושע שגיא, אורי שגיא, עמוס מלכה, אהרן זאבי (פרקש) ועמוס ידלין.

במפגש הציג ראש אגף המודיעין את עיקרי ההתפתחויות במערכי האגף, לנוכח המגמות באזור, אתגרי העידן הדיגיטלי.

״אגף המודיעין של צה”ל הוא נכס לאומי, רכיב מפתח בעוצמתו של צה”ל ובעוצמתה של מדינת ישראל. בבסיס עוצמתו – מצוינות אנושית, מצוינות טכנולוגית ושותפות – בצה”ל, בקהילת המודיעין הישראלית ועם שותפים ברחבי העולם.

“אתגרי התקופה מחדדים את חשיבותה של הידיעה ואת מרכזיות המודיעין. השילוב של יכולת מבצעית ועליונות מודיעינית, הוא סוד עוצמתו של צה”ל. בימים אלה, של מתיחות באיו”ש ובעזה, ועם דינאמיות גבוהה בזירה הצפונית, אני מציע לכל מי שחושב לאתגר אותנו, בפרט לקראת החגים הקרובים, לשקול היטב את מעשיו״.

ראש אגף המודיעין ציין כי במצטבר יש בחדר 32 שנים וחצי של כהונת ראשי האגף: ״תבונה של דורות. אין יום בחייו של ראש אגף המודיעין שדומה לקודמו – בחדר הזה קובצו יחד כמעט 13 אלף ימים”.

ראש אגף המודיעין ציין עוד:  “ארגון בריא הוא ארגון השומר על מתח נכון בין שמרנות לחדשנות. המפגש הזה הוא הזדמנות לספר על מה ששימרנו ומה שמתחדש, ולשמוע נקודות מבט של בעלי הניסיון”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות