דרעי: אבטל תושבות קבע של 12 ממזרח י-ם שעסקו בטרור

שר הפנים אריה דרעי לבטל את תושבות הקבע של 12 תושבי מזרח ירושלים המעורבים בטרור ובביצוע פיגועים רצחניים נגד ישראלים • "תושבים ואזרחים שיסכנו את הציבור ויהוו איום על ביטחונו ידעו שמעמדם בסכנה" • "אפעל בכל כוחי ובכל האמצעים העומדים לרשותי"
אריה ריבקינד
ג' ניסן התשע"ח / 19.03.2018 17:17

יום לאחר פיגוע הדקירה הקטלני בירושלים: שר הפנים, אריה דרעי, הודיע היום (שני) ל-12 ערבים תושבי מזרח ירושלים כי הוא שוקל לקבל החלטה מחודשת על ביטול תושבות הקבע שלהם – זאת בהתאם לסמכותו בתיקון לחוק הכניסה לישראל, אשר התקבל לפני כשבוע בכנסת.

ההודעה מתייחסת ל-12 ערבים, ביניהם פעילים מרכזיים בחמאס וכאלה שביצעו פיגועי טרור, בהם נרצחו אלכס לבלוביץ׳, אלון גובברג, ריצ׳רד לייקין וחיים חביב הי”ד.

כמה מהערבים גם מעורבים באופן עקיף וישיר בשורת פיגועים מהחמורים שאירעו בישראל, בהם הפיגוע בקפה מומנט בירושלים, בקמפוס בהר הצופים, בפי גלילות, ופיגועים נוספים בהם נרצחו עשרות יהודים ונפגעו רבים.

השר דרעי אמר כי ״רציחת ישראלים ומעורבות בפיגועים נגד אזרחים היא ההפרה החמורה ביותר של האמון בין תושב לבין מדינתו. כך גם מעורבות פעילה ומשמעותית בארגוני טרור.

” תושבים ואזרחים שיסכנו את הציבור בישראל ויהוו איום על ביטחונם ידעו שמעמדם בסכנה בנוסף לשאר העונשים הקבועים בחוק. אפעל בכל כוחי ובכל האמצעים העומדים לרשותי להיאבק במחבלים ובכל מי שמעורב ומסייע לטרור״.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    12????!!!
    19/03/2018 18:28
    חנן
  1. וואוו הישג אדיר (שממילא רק עהור הכותרות והרייטינג).. 12 מחבלים שלמים, כאשר כל מזרח ירושלים שורץ מחבלים. צעד אמיץ ביותר..

  2. אריה דרעי כל הכבוד אוהבים אותך
    20/03/2018 09:07
    אלי
  3. אתה דואג כל הזמן לצבור כולו