האלמנה מרים בן גל: “היינו מנומסים וביקשנו יפה ואנחנו רוצים לצרוח”

אלמנתו של איתמר בן גל הי"ד, שנרצח בכניסה לעיר אריאל, יוצאת נגד הממשלה - בעקבות גל הפיגועים: "כל בחור טיפש יכול לבוא ובקלות כזו לרצוח ואין מענה מהממשלה. לכל הפחות תנו לנו את נחמת הבנייה"
נתן פרל
ג' ניסן התשע"ח / 19.03.2018 16:23

אלמנתו של איתמר בן גל הי”ד פרסמה היום (שני) קריאה בעקבות גל הפיגועים. “דמנו נשפך על הארץ הזו והממשלה לא מסוגלת לתת אפילו תשובה ציונית של בנייה”, אמרה.

היא הוסיפה:  “רצח שלישי של אזרח בתוך חודשיים, שני חיילים נרצחו, ולא נשמעת שום תגובה של גורם מדיני משמעותי. לא טיפול בטרור. לא הרחבה של הבניה. לא קורה שום דבר.

“היינו מנומסים והיינו נחמדים וביקשנו יפה ואנחנו רוצים לצרוח. כל הדם נשפך ולא קורה כלום. לא רואים על פני השטח שזה מזיז משהו”.

מרים הדגישה: “דם נשפך על הארץ הזו, האזרחים כאן לא מוגנים, לא ברכב ולא בצמתים, לא בירושלים ולא בשומרון, כל בחור טיפש יכול לבוא ובקלות כזו לרצוח ואין מענה מהממשלה. אנחנו מבקשים שוב ושוב: לכל הפחות תנו לנו את נחמת הבנייה”.

לדבריה, “צריכה להיות מדיניות ברורה של הממשלה, לא כמחווה למשפחות השכולות, אלא כמדיניות ממשלתית שהתשובה לטרור היא חיזוק האחיזה בארץ ישראל והביטוי שלה הוא בבנייה והרחבה של ההתיישבות, אישור הבנייה בהר ברכה ובכך הפיכתה לעיר”.

כוחות צה”ל, המשטרה ושירות הביטחון הכללי עצרו ביום ראשון לפנות בוקר את המחבל שרצח את הרב איתמר בן גל הי”ד בפיגוע דקירה בכניסה לעיר אריאל בשומרון.

המחבל, עבדל חכים עאצי, אותר ונעצר בשכם לאחר שבועות ארוכים של חיפושים, במהלכם נעצרו ונחקרו מספר חשודים אשר סייעו או היו מודעים למקום הימצאו של המחבל.

המחבל נעצר יחד עם ערבים נוספים ששהו עימו, והועברו להמשך חקירה בשירות הביטחון הכללי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות