המשטרה סגרה אתר בניה בבני ברק ל-30 יום: “יש סכנה לשלום הציבור”

מבדיקות שערכה המשטרה באתר הבניה עלה: באתר קיימים מספר ליקוי בטיחות חמורים • צו הסגירה ניתן לאחר שימוע שנערך לאחראי על אתר הבנייה, ובהם נציגי קבוצת הרכישה של בניין
חיים טוויל
ב' ניסן התשע"ח / 18.03.2018 11:06

במסגרת מאבק של המשטרה בתאונות עבודה באתרי בניה המתנהלים שלא כחוק ומבלי שמקפידים על אמצעי בטיחות לסביבה בטוחה – ניתן צו סגירה מנהלי לתקופה של 30 ימים, לאתר בניה הממוקם ברחוב אוסישקין בבני ברק.

מבדיקות שערכה המשטרה באתר הבניה עלה, כי באתר קיימים מספר ליקוי בטיחות חמורים, אשר סיכנו חיי אדם.

את המבצע הובילה משטרת ישראל בשיתוף פרקליטות מחוז ת”א האזרחית, משרד העבודה והרווחה. באמצעות צו פשטו השוטרים על אתר בניה בו נמצאו ליקויי הבניה חמורים.

במשטרה אומרים כי “מטרתו של המבצע היא מניעה מצבית, הכוללת אכיפה משולבת על מנת להסיר מפגעים בטיחותיים מהמרחב הציבורי ולמנוע אסון כבד העלול להתרחש”.

צו הסגירה ניתן לאחר שימוע שנערך לאחראי על אתר הבנייה, ובהם נציגי קבוצת הרכישה של בניין המגורים.

בסיומו של השימוע הוחלט על ידי פיקוד התחנה, לסגור את האתר ל-30 ימים – ועד לעמידה מלאה בתנאים.

השימוע נערך לאחר שניתנו מספר אזהרות לבעלי המקום להסיר ולהסדיר את המטרדים.

“משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות למען בטחונם של כלל התושבים ותעשה כן בשיתוף גורמי האכיפה והרשויות, על מנת לוודא שהם נהנים מסביבת חיים לה הם ראויים”, אומרים במשטרה.

מפרקליטות מחוז ת”א נמסר: “אנו רואים חשיבות רבה בביצוע אכיפה בתחום תאונות העבודה, בדגש על אתרי בניה. הפרקליטות האזרחית תמשיך לבצע אכיפה משולבת, תוך תכלול עבודתם של כל גופי האכיפה, על מנת להיאבק בתופעה וכדי למנוע מראש הישנותם של אסונות בתחום זה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות