פליטת פה של יחימוביץ: בלי חקירה נתניהו יהיה בשלטון עוד 10 שנים

במהלך דיון בתכנית 'לונדון וקירשנבאום' בערוץ עשר, הודתה למעשה הח"כית מהמחנה הציוני כי השמאל לא יכול לנצח בקלפי: "הסיטואציה שבה הוא הולך לבחירות וחס וחלילה מנצח, מבטיחה לו את ה'חוק הצרפתי'"
אריה ריבקינד
כ"ט אדר התשע"ח / 16.03.2018 00:46

האם בנימין נתניהו צודק כשהוא טוען שמי שלא מצליח לנצח אותו בקלפי מנסה לעקוף את הציבור ולהדיח אותו באמצעות חקירות משטרה? והאם באופוזיציה לא מאמינים שהם מסוגלים להפיל את נתניהו באמצעות ניצחון בקלפי?

אם ח”כ שלי יחימוביץ’ מהמחנה הציוני חושבת באמת את מה שנראה היה כפליטת פה – הרי שהתשובה על שתי השאלות היא חיובית.

יחימוביץ’ התארחה היום (חמישי) בתוכנית ‘לונדון וקירשנבאום’ בערוץ עשר, שם התקיים דיון על השבוע הפוליטי הסוער.

בדיון נטען כי ראש הממשלה התכוון להקדים את הבחירות ולנצח, כדי שיוכל לאחר מכן להביא לאישור את ‘החוק הצרפתי’. לפי חוק זה, לא ניתן לחקור ראש הממשלה בעת שהוא מכהן בתפקידו.

“הסיטואציה שבה הוא הולך לבחירות וחס וחלילה מנצח, ומייצר ממשלה שבה השותפות הקואליציוניות מבטיחות לו את ה’חוק הצרפתי’, בזה אני מנציחה את השלטון שלו לעוד 10 שנים”, אמרה יחימוביץ’

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    יחימוביץ מהפוליטיקאיות היותר נבונות והיותר מחושבות שיש לנו וזו אינה פליטת פה
    16/03/2018 14:57
    שמואל
  1. זהו ניתוח של המצב. נכון לרגע זה. אם לא תהיה חקירת משטרה שתחשוף בפני הציבור את התנהלותו הבעייתית מאוד של מר נתניהו בענייני המדינה אז בוודאי שהציבור לא ירגיש צורך להחליף את השלטון. אבל חקירת משטרה, בהחלט שתוביל להבנה של הציבור שענייניו נמצאים בידי האיש הלא נכון. ומפה יכול לצמוח שינוי.