הילה, אחותה של האלמנה מרים בן גל התחתנה אמש: צפו ברגע מרגש

יום בדיוק לפני ה'שלושים' של איתמר בן גל הי"ד, שנרצח בפיגוע דקירה בכניסה לאריאל - התקיימה אמש חתונתה של הילה, אחותה של אלמנתו מרים • בריקודים לבשו כל האחיות חולצת טריקו עם הכיתוב: "הגיס הכי טוב בעולם" - ורקדו יחד עם אביהן, שאמר היום: "אי אפשר לתאר את התחושות בערב כזה"
אבי כץ
י"ט אדר התשע"ח / 06.03.2018 18:37

מצמרר: יום בדיוק לפני ה’שלושים’ של איתמר בן גל הי”ד, שנרצח בפיגוע דקירה בכניסה לאריאל – התקיימה אמש חתונתה של הילה, אחותה של אלמנתו מרים בן גל.

למרות הקושי הרב, החתונה התקיימה מתוך שמחה רבה.

בריקודים לבשו האחיות לבית בדש חולצת  טריקו עם הכיתוב: “הגיס הכי טוב בעולם” – ורקדו יחד עם האבא, הרב שלומי בדש. במהלך הריקודים, ברגע מרגש, חיבק האב את האלמנה – וכל הנוכחים באולם בכו מהתרגשות.

אביה של הכלה ושל מרים בן גל – אמר היום: “אי אפשר לתאר את התחושות בערב כזה. מצד אחד השמחה העצומה על הזוג המתוק והיפה, הצדיק והשמח הזה. ומצד שני לראות את מרים ואת הילדים. תחושה סוריאליסטית. עם זאת, איתמר היה מאוד נוכח. קשה לתאר מי שלא נוכח פיזית אבל כל-כך, כל-כך נוכח בעוצמות. הרגישו אותו! את השמחה שלו. ניכר היה שרבים עשו מאמץ עילאי למלא את מקומו, לשמוח ולשמח בערב הזה”.

הרב חיים דרוקמן בירך בחתונה: “אנחנו רואים לנגד עינינו את התגשמות הנבואה של ירמיהו שאמר ברגעי הייאוש הקשים ביותר של עם ישראל אל מול החורבן, שיבואו ימים שהארץ עוד תיבנה מחדש והסימן המובהק של ההתחדשות וההתרעננות הוא: ‘עוד ישמע בערי יהודה ובחוצות ירושלים, קול ששון וקול שמחה קול חתן וקול כלה’. וזה מרגש אנחנו זוכים לראות את עם ישראל חוזר הביתה ובונה את ארצו מחדש. זה הסימן הגדול ביותר לאהבה של הקב”ה לעמו”.

לאחר הרצח, אלמנתו ומשפחתו של איתמר בן גל הי”ד פנו וביקשו מראש מועצת שומרון יוסי דגן להצטרף אליהם לדרישה מהממשלה לאשר בניית 800 יח”ד בהר ברכה כתשובה לרצח – ובכך להפוך אותה לעיר.

מאז הרצח הישוב מוביל יחד עם ראש מועצת שומרון והמשפחה את המאבק לתשובה אמיתית לרצח.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    איזו משפחה מקסימה
    08/03/2018 20:37
    רחל
  1. שנזכה לקבל משהו מהעוצמות שלכם