ליברמן תקף הח”כים החרדים בגלל הבובות: “אי אפשר פה לעבור לסדר”

שר הביטחון ניצל את תליית בובות החיילים בפורים בירושלים כדי לתקוף את הסיעות החרדיות: "בירושלים בירת ישראל, מעל הגג, אנחנו רואים, פעם אחר פעם בובה תלויה של חייל ואין שום גינוי מצד אף מנהיג ברחוב החרדי, זה דבר חמור ביותר"
אריה ריבקינד
י"ז אדר התשע"ח / 04.03.2018 10:35

שר הביטחון, אביגדור ליברמן,  תקף הבוקר (ראשון), בפתח ישיבת הועדה המשותפת לתקציב הביטחון, את הצעת תקציב הביטחון הכלולה בתקציב המדינה שהוגשה לכנסת – וניצל את ההזדמנות כדי להשתלח גם בסיעות החרדיות.

ליברמן ניצל את תליית בובות החיילים ביום שישי בשכונת מאה שערים – ואמר: “הזעזוע שלי הוא כפול, גם מעצם העובדה שראינו בסוף השבוע בובה של חייל, תלויה מעל הגגות במאה שערים, וגם מכך שאף חבר כנסת ואף נציג של מפלגה חרדית לא גינה את המעשה”.

ליברמן המשיך: “זה לא יכול להיות. אפשר להתווכח על חוק הגיוס, אנחנו יכולים להתווכח על התקציב. זה שבמדינת ישראל, בירושלים בירת ישראל, מעל הגג, אנחנו רואים, פעם אחר פעם בובה תלויה של חייל ואין שום גינוי מצד אף דמות פוליטית, אף מנהיג ברחוב החרדי, זה דבר חמור ביותר. אי אפשר פה לעבור לסדר היום”.

ביום שישי ריססו קיצוני שכונת מאה שערים גרפיטי נגד שר הביטחון, על קיר בשכונה החרדית.

בגרפיטי נכתב: “ליברמן, זה לא חכמה להיות חרד”ק בתל אביב, מחכים לך במאה שערים”.

במהלך חג פורים בירושלים טיפלו שוטרי משטרת ישראל בשלושה מקרים בהם נתלתה בובה בדמות חרד”ק: בחלון דירה ברחוב מעבר המיתלה, על בניין בשכונת מאה שערים, ועל מבנה ברחוב חיים עוזר בשכונת בית ישראל. בכל המקרים נפתחה חקירה לאיתור המעורבים בתליית הבובה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות